trafic sans vente

Highlighted
New Member
2 0 0

Bonsoir,

Mon magasin existe depuis 1 mois, j'utilise la publicité Facebook / Instagram payée depuis 3 semaines, à partir d'une semaine sur le site à 30 à 50 100 200 500 visites par jour. Et absolument aucune vente. Quelque chose a choisi ne fonctionne pas et je ne sais pas quoi.

Puis-je avoir quelques conseils - Qu'est-ce qui peut être amélioré? Que pensez-vous du site Web et des produits du magasin?
Je serai très reconnaissant pour des conseils. Voici mon e-commerce https://leashine.store

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
24 0 24

Hi @

I've gone ahead and used Google translate so that I may read your post - to confirm, I understand that you've been running your business for some time now and have been advertising through Social Media, but have not yet been able to make your first sales? 

My store has been in existence for 1 month, I have been using paid Facebook / Instagram advertising for 3 weeks, from one week on the site at 30 to 50,100,200,500 visits per day. And 
absolutely no sales. Something chose doesn't work and I don't know what. May I have some advice - What can be improved? What do you think of the store's website and products? I will be very grateful for advice. Here is my e-commerce https://leashine.store

I'm sorry to hear that you haven't yet had any luck getting your first sales, but there are absolutely some things here that we can work on and I'm happy to bring them to your attention! 

Some of the first things that I noticed when I looked at your website were that you would benefit from using some of the following:

- Adding the option for Customer Reviews, which are a great way to build trust with your customers and develop feedback. Allowing your customers to speak to the quality of your products is the surest way to start turning your new visitors into trusted buyers. 

- Adding a Contact Page to your homepage, whether in the Main Menu or your Footer. Knowing that you'll be able to contact a business in the event that you need to inquire about a product or adjust an order after you've made it is critical for most customers considering to make a buying decision. 

- Adding a Logo for your Business. Branding is highly important to making your store stand out, and having an attractive logo is a tremendous way to make your business stand out in your customers mind. 

Building a new business is all a learning curve, and Shopify aims to help make that process a lot more approachable. I recommend checking out Compass by Shopify if you haven't already. It's a great tool to help you find resources that are going to help you grow your business and take your idea to market! Keep up the great work :) 

In the future, I would absolutely recommend posting in our Community discussion board for Store Feedback that is located here -> https://bit.ly/2swJv6V 

Thanks! 

Google Translation

Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas encore eu de chance d'obtenir vos premières ventes, mais il y a absolument des choses sur 
lesquelles nous pouvons travailler et je suis heureux de les porter à votre attention! Certaines des premières choses que j'ai remarquées lorsque j'ai regardé votre site Web étaient que vous bénéficieriez de l'utilisation de
certains des éléments suivants: - Ajout de l'option pour les avis clients, qui sont un excellent moyen de renforcer la confiance avec vos clients et de développer
des commentaires. Permettre à vos clients de parler de la qualité de vos produits est le moyen le plus sûr de commencer à transformer
vos nouveaux visiteurs en acheteurs de confiance. - Ajout d'une page de contact à votre page d'accueil, que ce soit dans le menu principal ou dans votre pied de page. Sachant que vous
pourrez contacter une entreprise au cas où vous auriez besoin de vous renseigner sur un produit ou d'ajuster une commande après l'avoir
passée, il est essentiel pour la plupart des clients qui envisagent de prendre une décision d'achat. - Ajout d'un logo pour votre entreprise. L'image de marque est très importante pour que votre magasin se démarque, et avoir un logo
attrayant est un excellent moyen de faire ressortir votre entreprise dans l'esprit de vos clients. Construire une nouvelle entreprise est une courbe d'apprentissage, et Shopify vise à aider à rendre ce processus beaucoup plus accessible.
Je recommande de vérifier ** Compass by Shopify ** si vous ne l'avez pas déjà fait. C'est un excellent outil pour vous aider à trouver
des ressources qui vous aideront à développer votre entreprise et à mettre votre idée sur le marché! Continuez ce bon travail :) À l'avenir, je recommanderais absolument de publier dans notre forum de discussion communautaire pour les commentaires de la boutique
qui se trouve ici -> https://bit.ly/2swJv6V

Dan | Shopify Staff @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - Learn more about starting your business with Shopify Compass

0 Likes