FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Booster thema video slider werkt niet

Civoux
Bezoeker
2 0 0

Slider.JPGDe slider.JPG

Ik heb de booster theme 2.2.1, en ik wilde in de slider een video toevoegen die als een loop doorspeelt. Dus ik had als test de video van Rolex geprobeert: https://www.youtube.com/watch?v=z01fLn2lsUc&feature=youtu.be en ik had de optie "Background video" aangezet, alleen blijft het maar in een rondje draaien en komt de video maar niet. 

De foto met "A" is de slider en daar zie je dat die maar blijft laden.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Civoux,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Omdat dit een thema is dat is ontwikkelt door een derde partij, en niet door Shopify zelf, is mijn kennis en reikwijdte van ondersteuning beperkt. De beste manier om antwoord te krijgen op vragen over foutmeldingen, functionaliteit, of instellingen is door contact op te nemen met de ontwikkelaars. Aangezien het thema niet afkomstig is van onze Shopify Theme Store, heb ik geen optie om dit namens jou te doen, maar het is mij gelukt om De contactpagina te vinden voor de ontwikkelaars van je thema.
 
Voor help met het maken van aanpassingen aan het thema, kun je ook altijd terecht bij een Shopify Expert. Hoewel wij niet zijn getraind in codering, en gratis design tijd enkel van toepassing is op gratis Shopify thema's, kunnen Shopify Experts worden ingehuurd om te helpen met allerlei taken. 
 
Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Civoux,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Omdat dit een thema is dat is ontwikkelt door een derde partij, en niet door Shopify zelf, is mijn kennis en reikwijdte van ondersteuning beperkt. De beste manier om antwoord te krijgen op vragen over foutmeldingen, functionaliteit, of instellingen is door contact op te nemen met de ontwikkelaars. Aangezien het thema niet afkomstig is van onze Shopify Theme Store, heb ik geen optie om dit namens jou te doen, maar het is mij gelukt om De contactpagina te vinden voor de ontwikkelaars van je thema.
 
Voor help met het maken van aanpassingen aan het thema, kun je ook altijd terecht bij een Shopify Expert. Hoewel wij niet zijn getraind in codering, en gratis design tijd enkel van toepassing is op gratis Shopify thema's, kunnen Shopify Experts worden ingehuurd om te helpen met allerlei taken. 
 
Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog