FROM LOAD - nl_header
Opgelost

Domein kopen werkt niet - Probeer het opnieuw

OnlinePaleis
Bezoeker
1 0 0

Beste support,

 

Bij het aanschaffen van een nieuw domein krijg ik een foutmelding met als melding:

Probeer het opnieuw.
 
Echter als ik mijn informatie naloop lijkt alles in orde te zijn.
Kunt u mij hierbij helpen?
 
Ik hoor het graag.
 
Met vriendelijke groet,
 
OnlinePaleis
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Jortstore
Bezoeker
2 1 1

Geslaagd.

Heyyy iris,

Het probleem zat hem in het feit dat de betaling voor het domein niet
gesteund werd door Paypal wanneer er geen bedrag op stond. Ik mijn rekening
met een zakelijke ing rekening gekoppeld en was me verteld dat alle
uitgaven via Paypal, automatisch van de ing wordt afgeschreven. Blijkbaar
werkte dit dus niet met het kopen van een domein. Maar gelukkig is het nu
geregeld in ieder geval. Bedankt voor de hulp!! En wellicht krijg je nog
een vraag van me in de toekomst, oohja eentje krijg je nu al trouwens.
Heeft shopify ook een helpdesk via bellen, want kan nergens een nummer
vinden die te bereiken is. Alvast bedankt en werkze nog vandaag.

Groeten,
Jort

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste Jort,

 

Dit verklaart een hoop, hartelijk dank voor de feedback.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

@OnlinePaleis 

 

Iris hier van Shopify.  Bedankt voor de informatie van je winkel, ik kon je foutmelding bekijken en ik zie dat het komt doordat de betaling van PayPal er niet doorheen kon. Wij zien dit de afgelopen week helaas veel.

 

Het kan zijn dat je PayPal account misschien nog niet voldoet aan de criteria om facturering via dit account mogelijk te maken.

Mag ik je alsjeblieft vragen om het volgende even na te kijken?
- Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Voordat het account is geverifieerd, moet je een bijbehorende kaart / account selecteren om mee te betalen.
- Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende facturerings- mogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd.
- Mogelijke oplossing: je kunt nog steeds je bankrekening koppelen (indien ondersteund) of je "PayPal-portemonnee" aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.
Als uw account voldoet aan de deze vereisten, raad ik u aan om contact op te nemen met PayPal Ondersteuning, die u kunnen helpen met het vinden van de oorzaak, zowel als een passende oplossing.

 

Als je niet via PayPal probeer te betalen, kun je mij dit dan a.u.b. laten weten en je MyShopify URL geven? Dan kan ik in onze backoffice kijken of er mogelijk iets anders is dat dit tegen houdt.

 

Met vriendelijke groet, 

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Jortstore
Bezoeker
2 1 1
Hallo Iris,
Het kopen van een domein via shopify lukt bij mij ook niet. Ik had gezien dat jij veelal reacties hierop gaf en mensen hierbij kan helpen, vandaar dit bericht. Ik heb alles al geprobeerd zoals postcode, winkelinformatie veranderen en Paypal verifiëren, maar toch lukt het nog niet. Is het mogelijk dat je mij hierbij zou kunnen helpen. Dit zou heel fijn zijn, aangezien het echt de laatste stap is voor mij, want dan kan ik namelijk online met m’n store. Alvast bedankt!
Groeten,
Jort
IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Jortstore,

 

Iris hier van Shopify.

 

Het klopt dat ik dit veel tegen kom de afgelopen week. Ik heb even gekeken in onze email queue en zie hier ook een ticket van u. Met een support ticket kan ik ook in de back office van uw winkel kijken, omdat uw email adres dan geverifieerd is met uw account. Ik zal daarom u per email even uitgebreid terugkoppeling geven waarom het bij u niet lukt.

Ik zal toekomstige lezers van deze post willen aanraden dat als ook zij hun winkel informatie hebben aangepast en denken dat alles goed staat bij PayPal contact op te nemen met ons, zodat wij ook bij hun kunnen kijken wat er misgaat bij de aankoop.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Jortstore
Bezoeker
2 1 1

Geslaagd.

Heyyy iris,

Het probleem zat hem in het feit dat de betaling voor het domein niet
gesteund werd door Paypal wanneer er geen bedrag op stond. Ik mijn rekening
met een zakelijke ing rekening gekoppeld en was me verteld dat alle
uitgaven via Paypal, automatisch van de ing wordt afgeschreven. Blijkbaar
werkte dit dus niet met het kopen van een domein. Maar gelukkig is het nu
geregeld in ieder geval. Bedankt voor de hulp!! En wellicht krijg je nog
een vraag van me in de toekomst, oohja eentje krijg je nu al trouwens.
Heeft shopify ook een helpdesk via bellen, want kan nergens een nummer
vinden die te bereiken is. Alvast bedankt en werkze nog vandaag.

Groeten,
Jort
IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste Jort,

 

Dit verklaart een hoop, hartelijk dank voor de feedback.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

shahin1
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag, ik zit sinds een paar dagen op shopify en wil een nieuwe domeinnaam kopen, alleen op het moment dat ik dat wil gaan dus staat er telkens please try again (edit store information). wij hebben onze paypal er aan gekoppeld, en heb ook een mail gekregen dat het af is geschreven, maar daaran wordt het vervolgens weer refunded. er staat ook gewoon genoeg saldo op de paypal rekening, maar het staat in euro. denk niet dat dat het probleem zou moeten zijn. graag horen wij wat het probleem is.

Androw0207
Bezoeker
3 0 0

Domein kopen werkt niet krijg alleen maar foutmelding heb alles al geprobeerd (spaties weggehaald) ben helemaal klaar om online te gaan zorgt dit weer voor vertraging! hoe kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen ?

 

 moet ik mijn inloggevens sturen zodat jullie het kunnen fixen ? 

 

hoor het graag zsm !

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Andro,

 

Iris hier van het Nederlandstalige support team. Ik stond op het punt om naar u te schrijven dat ik uw winkel naam en de domein naam nodig heb om dit verder te onderzoeken, maar ik zie dat je deze al per email naar ons heb gestuurd. Ik begrijp dat sommige verkopers dit liever niet delen op de Community, echter zonder een foutmelding wordt het dan lastig om dit op te lossen.

Ik wil toekomstige verkopers die deze post lezen er even op wijzen dat voor urgente zaken, zoals deze waar een winkel morgen live wilt gaan, onze Engelstalige Chat waarschijnlijk wat sneller is. Deze kan je hier bereiken: Chat in ons Engelse Ondersteuningsportaal

 

Ik zal je vraag verder in #19816549 oplossen, omdat mij dit toegang geef tot je winkel en ik precies kan zien wat er misgaat.

 

Hou je mail in de gaten, er komt zo een mailtje aan van mij.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

LeonieS
Bezoeker
1 0 0

Ik heb helaas ditzelfde probleem, Heb alles al geprobeerd aan te passen maar helaas krijg ik het niet voor elkaar. Kan iemand hierbij ondersteunen? Bedankt

Nigvand
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag 

mij probeer een domeinnaam te kopen maar het lukt mij niet de kosten van Shopify zelf is wel afgeschreven van mijn creditcard maar kan geen domeinnaam kopen aan wat kan dit liggen en wat kan ik doen om deze probleem op te lossen graag zie ik u reactie tegemoet.

 

mvg

 

nigvand

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Nigvand,

Iris hier van Shopify.

Mag ik je vragen of je al contact hebt opgenomen met ondersteuning? Zo ja, zou ik een update afwachten, en overwegen om intussen gebruik te maken van de myshopify URL. Als je nog geen contact hebt opgenomen, raad ik aan om een e-mail te sturen naar onze Nederlandstalige ondersteuning. De reden hiervoor is dat we waarschijnlijk je account zullen moeten bewerken om dit in orde te krijgen. 

Mijn collega's en ik van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam willen je graag te hulp staan en zullen zo snel mogelijk beantwoorden, maar je ondertussen een dringende vraag hebt, zou ik je aanraden om contact op te nemen met ons live ondersteuningsteam dat hier 24/7 voor je klaar staat 🙂

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Salmoraa
Bezoeker
1 0 0

Beste Shopify ik heb precies het zelfde probleem en heb nu all van alles geprobeerd!? Kunt u mij hierbij helpen aub want ik weet geen raad meer. 

Mvg 

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Salmoraa,

 

Iris hier van Shopify Support. Ik zag dat je ook een email had gestuurd, hier stond ook de naam van de winkel en domein in die je wil kopen.

Ik zal je vraag hierin beantwoorden.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.