FROM CACHE - nl_header

Ideal instellen shopify payments

Daanvanhemmen
Bezoeker
1 0 0

6 dagen geleden heb ik contact gehad met shopify via de chat. Ik kon bij shopify payments ideal niet instellen omdat ik waarschijnlijk mijn kvk nummer was vergeten in te vullen. Ik zou binnen 48 uur een email ontvangen van het payment team. 6 dag later en ik heb nog steeds niks ontvangen....

6 ANTWOORDEN 6

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Daanvanhemmen,

 

Maxime hier van Shopify. Ik zal dit graag verder onderzoeken! Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen en namens jou contact opnemen met onze betalingsafdeling, en dan hou ik er persoonlijk een oog op tot dat we een update hebben. 

 

Alvast bedankt,

 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

jondoe
Bezoeker
3 0 0

Ik heb precies het zelfde met mijn store. Ik ben vergeten mijn kvk nummer in te vullen, alleen nu kan ik niet met ideal betalen. Hoe kan ik dit nu aanpassen?

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @jondoe,

Maxime hier weer. 🙂

De beste manier om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen is door direct contact op te nemen via het Shopify Hulpcentrum, zodat mijn collega's het KvK-nummer kunnen toevoegen aan je account met de hulp van onze bankpartners. 

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

jondoe
Bezoeker
3 0 0

thanks maxime!

jondoe
Bezoeker
3 0 0

hi maxime,

ik heb nog steeds geen bericht terug van ze.

Lieve
Bezoeker
2 0 0

Goedenavond, 

 

Hier idem dito. Dikke 1 weken geleden mijn KvK nummer door gegeven maar tot op heden is de iDEAL betaling nog niet door gevoerd. De webshop is verder klaar en ik wil graag online maar zit nu te wachten. Ook op mailtjes krijg ik geen antwoord.

Met vriendelijke groet, 

 

Nienke kelder 

Lieve decoratie