annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback gevraagd

LotteNA4
Nieuw lid
1 0 0

Hallo allemaal,

Wij hebben sinds een paar weken onze webshop live staan en zijn benieuwd of men feedback heeft hoe we meer bezoekers kunnen aantrekken. 

Ook een specifieke vraag over verzendkosten waar wij niet uitkomen: Wij hebben twee type verzendkosten (regulier pakket en brievenbuspakket) met verschillende bedragen.

Maar wanneer iemand een product heeft gekozen die in een regulier pakket verstuurd moet worden en ook een product uit het type brievenbuspakket, moet de klant ineens heel hoge verzendkosten betalen. 

Hoe lossen jullie dat op? Wanneer er een product wordt gekozen met Euro 7.25 verzendkosten, zou er niets meer bovenop geteld mogen worden.. 

Bij voorbaat dank!!

www.newage4.nl

0 Vind-ik-leuks
Bernna
Toerist
7 0 1

Hoi Lotte, 

Ik heb net je website bezocht, en ik vind het heel netjes uitzien, foto's ook heel mooi.

-Maar er vielen mij wel een paar dingen tegen; ten eerste de banner die verschijnt al bij eerste 1 a2 seconden bezoek. Persoonlijk vind ik dat nooit conversie stimulerend zoals beweerd wordt, maar juist wegjagend. Zelf ben ik gelijk weg bij zo'n website, of kom ik niet makkelijk terug, het is irritant. Je hoeft het niet te verwijderen, maar ook niet 'zo snel' laten verschijnen aub. 

-Jullie verzendkosten voor brievenbus bedraagt al €4,60, terwijl online frankeren je maar 4,10 gaat kosten!. Ik vind het in ieder geval niet motiverend voor een klant. 

Als ik jou was, zou ik de helft of meer van de verzendkosten in mijn product rekenen, en de rest aan de klant laten. Zo schrik je de klant niet af van de hoge verzendkosten en jij hoeft ook geen verlies te lopen. Mijn mening :)

Heel veel succes!