FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Feedback op mijn website.

Roosonboard
Bezoeker
3 0 0

Hallo!!!

Ik ben Roos van Roosonboard. Mijn website is nu een maand of...3 (?) online.. Ik heb nog steeds geen traffic. Onlangs Shella theme van shopify gekocht. Nog steeds geen traffic.

Er staan volgens de app 'plug in seo' 2 <H1> tags op mijn website. Met bloed zweet en tranen opzoek gegaan naar een H1 wat schijnbaar mijn logo is. In code bewerken heb ik niks kunnen vinden en het koste heeeel wat tijd om al die mapjes te openen en opzoek te gaan naar die <h1> ! 

Verder weet ik niet zo goed hoe nu verder. Ik heb heeeel hard jullie hulp nodig, alle feedback is meeeer dan welkom.

Alvast super bedankt!!

Roos.

www.roosonboard.com

https://roosonboard.myshopify.com

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Roosonboard!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je graag meer verkeer wilt aantrekken. Ik heb hier pas geleden al wat over gepost in een ander onderwerp. Je kan hier klikken om deze post te bekijken. Ik hoop dat je hier wat meer antwoorden kan vinden. 🙂 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Roosonboard!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je graag meer verkeer wilt aantrekken. Ik heb hier pas geleden al wat over gepost in een ander onderwerp. Je kan hier klikken om deze post te bekijken. Ik hoop dat je hier wat meer antwoorden kan vinden. 🙂 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog