FROM CACHE - nl_header

Feedback op mijn webwinkel

sebbie02
Bezoeker
2 0 0

Beste allemaal,

Ik ben druk bezig geweest met het ontwerpen van mijn webwinkel www.duurzameversiering.nl.
Wat zijn jullie meningen en tips voor mijn winkel? Ik moet nog veel tijd aan SEO besteden en hoop hier dan binnenkort klaar mee te zijn.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Sebas

2 ANTWOORDEN 2

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Hoi,

Mooie site zo op het eerste gezicht met een duidelijke boodschap. Lijkt me dat SEO ook wel goed komt als je een helder verhaal hebt. Daar weten de tekstschrijvers wel raad mee.

Denk dat je nog wel iets van een blog gaat toevoegen met verhalen over milieu, wegwerp-producten etcetera? Dat werkt vaak het beste als je veel organisch verkeer naar je webwinkel wilt.

Paar suggesties:

-1. Je homepage is niet helemaal responsive. Bekijk m zelf maar eens  op een mobiel. Denk dat je daar nog even naar moet kijken omdat het merendeel van je bezoekers straks vanaf zijn telefoon shopt.

-2. De performance van je site wordt volgend jaar belangrijkers voor SEO. 1 kenmerk in het bijzonder (Largest Contentful Paint) scored bij jou niet optimaal. Dat komt omdat het schitterende plaatje op je homepage iets te groot is. Daar zou ik ook even naar kijken.

-3. Om je site iets meer persoonlijkheid te geven, kan je overwegen een chatbot in te zetten. Dit leidt altijd tot meer interactie met de gebruiker wat zich ook weer kan vertalen in betere resultaten op het gebied van SEO. Maar op dat gebied ben ik niet geheel opjectief 😉

Mooie site. Succes met de handel en met je missie!

Hessel - Botz4U

 

 

sebbie02
Bezoeker
2 0 0

Hi Hessel,

Dank je wel voor jouw feedback. Het klopt inderdaad dat de afbeelding niet responsible is op mobiele devices. 
Ik ben er mee bezig maar wacht nog op antwoord van Shopify. 

Wat bedoel jij met het schitterende plaatje? Ik ga er naar kijken, fijne suggestie.

Een chatbot is een goed idee, ik denk dat dit er binnenkort aan is toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Sebas