FROM CACHE - nl_header

Feedback welkom :)

YoniStevens
Nieuw lid
8 0 0

Hoi iedereen,

 

Twee weken en ettelijke moeilijke momenten geleden (...) heb ik m'n shop de wereld van het wijde web ingegooid.

 

En dan nu tijd om ongezouten meningen te vragen! Eventjes kaderen toch:

De look moest clean cut en minimalistisch zijn; ik ben toch nog altijd voorstander van de fameuze drie-klik regel. Maar, heb ik dan niet te veel verwijderd? Is er iets waarvan jullie zo onmiddellijk zeggen "dit of dat ontbreekt"?

Het produktgamma; dit is een moeilijke geweest, en blijft nog steeds een beetje in m'n gedachten spelen. De voornaamste reden is de shipping; mij lijkt het dat ik eigenlijk per produkt het gewicht zou moeten hebben, in geval van gecombineerde bestellingen, om mijn broek niet te scheuren in geval van grotere bestellingen (ik denk hierbij direct aan de Interieur categorie). Ter verduidelijking, alles wordt geproduceerd en geshipt vanuit UK - ik kom in dat proces niet tussen, behalve voor het betalen van mijn produktiepartner natuurlijk.

Wat betreft de designs; in deze fase ben ik vooral bezig met het opbouwen van de winkel en het produktgamma uittesten; designs zouden wijzigen (en ook meer uitgebreid qua ontwerp worden) eenmaal ik deze planning meer bekeken heb.

De weblink moet nog aangepast worden, en gekoppeld geraken met floweroflife.fashion, maar die blijft momenteel steken op "SSL pending"

 

Ik zou zeggen, wie even de tijd wil nemen om te snuffelen op Flower of Life, laat je gaan: Flower Of Life Fashion (myshopify.com)

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @YoniStevens

Jay hier van Shopify.

Super dat je een webwinkel bij ons hebt aangemaakt! Ik heb even een kijkje genomen en ik kan je laten melden dat je webwinkel er erg schoon en klantvriendelijk uit ziet. Verder heb ik de volgende suggesties voor je:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Vergeet niet dat je altijd contact met ons ondersteuningsteam kan opnemen voor meer diepgaande suggesties en tips. We helpen je graag verder!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog