FROM LOAD - nl_header

Feedback welkom

Gamopoly
Bezoeker
2 0 0

Hallo iedereen,

 

Wij zijn nu zo een 2 tal weken online, we krijgen bezoekers (laatste dagen wel minder dan in het begin) Momenteel 6 bestellingen gehad, maar allemaal van mensen die we kennen, maar eentje van iemand anders... 

Graag even jullie feedback over onze webshop.

Https://gamopoly.be

Bedankt.

 

 

4 ANTWOORDEN 4

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Gamopoly!

Jay hier van Shopify. 

Ik wil je graag verwelkomen bij Shopify, top dat je deel uitmaakt van ons platform! Ik lees dat je webwinkel al een aantal weken open is, en dat je graag wilt weten hoe je klanten kunt aantrekken, waardoor je meer bestellingen zult ontvangen. Ik heb even de volgende tips voor je:

Wat ik super vind:

  • Ik vind je thema layout er erg schoon uit zien. Dit maakt je webwinkel erg klantvriendelijk en gemakkelijk om te navigeren. 
  • Ik vind Sommige producten die je verkoopt erg interessant en ook super cool! 

Wat je misschien kunt aanpassen:

  • Momenteel heb je allerlei producten op je webwinkel, waardoor je webwinkel niet echt een specifieke richting heeft. Wat ik hiermee bedoel is dat je klanten niet per se één reden hebben om op je webwinkel te belanden. Dit kan ervoor zorgen dat ze jouw webwinkel niet per se eerst zullen raadplegen wanneer het gaat om bepaalde producten. Ook is het vrij duidelijk om te zien dat je aan het dropshippen bent.
    Misschien is het daarom een goed idee om je webwinkel een bepaalde richting in te sturen zoals bijvoorbeeld 'sport spellen', 'video game gadgets', of 'kids toys'. Zo is er duidelijk een reden voor bepaalde klanten om je webwinkel op te zoeken.  
  • Pas je website SEO aan om hoger te vallen op Google. Bijvoorbeeld, als een klant "dartbord" intikt in Google, dan zou het best tof zijn als jouw webwinkel bovenaan zal staan! Lees in de 'Zoekmachineoptimalisatie (SEO) verbeteren' hulpartikel hoe je de SEO in je webwinkel wat kan verbeteren. Verder zijn de '9 tips voor een snelle verbetering van je webshop SEO' en de 'Webshop-SEO voor beginners' blogs handige bronnen! 

Ten slotte is het misschien ook geen slecht idee om wat reclame te maken (op social media bijvoorbeeld). Marketing campagnes zijn de beste manier om klanten op de hoogte te brengen van je webwinkel. Dit zal vervolgens hopelijk ook voor meerdere bestellingen zorgen. Je kunt meer over marketing campagnes creëren lezen in de 'Marketingcampagnes en automatisering maken' hulpartikel. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

poppersboys
Plezierreiziger
38 0 0

Wat is er met mijn SHOPIFY winkel gebeurd. Ik heb een e-mail ontvangen van Shopify dat er om 22.57uur producten verwijderd zijn, maar ik was niet thuis dus die informatie klopt niet.Ik ben al 4 maanden producten aan het toevoegen en het lijkt van SHOPIFY de collecties met producten van mijn website heeft gehaald. Wat is de reden waarom dit gedaan is?
We betalen elke maand een keurig bedrag voor Shopify.
U vernietigt ons bedrijf als u dit zonder reden doet, We zullen een klacht indienen.
www.lifestyleulove.com

banned
Gamopoly
Bezoeker
2 0 0

Hallo, 

ik denk dat deze reactie niet voor ons bedoelt was, maar eerder voor shopify zelf? 

Ik weet niet of het de beste weg is om dit probleem aan te kaarten,
hopelijk krijg je verder hulp van shopify.

Mvg

Annelies en Kris

GAMOPOLY

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @poppersboys,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je reactie. 

Ik heb een antwoord geplaatst op je oorspronkelijke bericht, en wil je graag verder helpen als dit nog niet is opgelost. Om verwarring te voorkomen vraag ik je echter om op je oorspronkelijke bericht te reageren, zodat we het gesprek op één plek kunnen houden. 

Als je via e-mail contact opneemt met onze Nederlandstalige ondersteuning hebben we de mogelijkheid om hierbij je account te onderzoeken. Daarmee krijgen we waarschijnlijk een stuk meer inzicht in wat er precies is gebeurt met je producten. 

Alvast bedankt, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog