FROM CACHE - nl_header

Nieuwe shop

XanderP
Toerist
13 0 0
Op dit moment zijn wij hard aan de slag met onze webshop. Helaas gaan de orders iets minder snel.
Heeft er iemand misschien tips om dit te veranderen?
Onze webshop is: www.kwassie.com
1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Xander,

 

Iris hier van het Shopify Support team. Ik kan inderdaad aan een paar tips denken, die handig kunnen zijn voor nieuwe Shopify verkopers. Hieronder eerst uitleg waar je inzicht kan krijgen in je winkel data en daarna advies wat u kunt doen om dit te verhogen.

 

Het overzichtsdashboard geeft belangrijke gegevens over verkopen, bestellingen en online winkelbezoekers weer, je kunt in een oogopslag zien hoe je winkel presteert:

Afbeelding van overzichtsdashboard

In het overzichtsdashboard kun je bijvoorbeeld de volgende activiteiten uitvoeren:

  • de waarde van je recente verkopen controleren en deze met een eerdere tijdsperiode vergelijken
  • de prestaties van je verkoopkanalen vergelijken
  • je gemiddelde bestelprijs bijhouden
  • zien waar je bezoekers vandaan komen – per regio of per sociale mediabron
  • de trends in de loop der tijd controleren

Het dashboard toont de meest waardevolle statistieken die je inzicht geven in de prestaties van je winkel en het gedrag van je klanten. Hier meer informatie over overzichtsdashboard.

 

Xander, voor een nieuwer bedrijf zoals dat van u, is het ook een goed idee om een strategie te ontwikkelen voor het genereren van verkeer. Als u interesse heeft, heb ik hier Vijf Verschillende Manieren waarop u dit kunt aanpakken. Ik heb hier ook een super artikel over Email Marketing, wat u kunt gebruiken om dat verkeer te behouden, en om uw aantal terugkerende klanten verhogen.

Je kunt Shopify Email gebruiken om e-mailmarketingcampagnes te maken en deze vanuit Shopify te verzenden. Je kunt e-mails ontwerpen die overeenkomen met je merk en rechtstreeks naar producten linken om ze met je klanten te delen. Shopify Email is tot 1 oktober 2020 gratis. Je vindt Shopify Email in de Marketing-sectie van je Shopify-beheercentrum. Klik op Campagne maken > Shopify Email. Bij vragen hoe dit precies werkt, kun je ook dit help document bekijken: Veelgestelde vragen over Shopify Email.

Marketing van uw winkel is erg belangrijk, dus we hebben hier een geweldig artikel over het identificeren van uw doelgroep zodat u uw advertenties op hen kunt richten.

 

Ik hoop dat deze tips handig waren en sterkte met de verkoop.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.