FROM CACHE - nl_header

Nieuwe webshop sportartikelen

Quinntenn
Bezoeker
1 0 0

Intussen een maandje online en al wel wat omzet gemaakt. Toch heb ik veel mensen die wel producten bekijken en toevoegen aan hun winkelwagen maar dan niks echt kopen. 

Graag hoor ik van jullie wat jullie van mijn webshop vinden en of er eventuele tips zijn. www.qupa.nl 

1 ANTWOORD 1

dverleg
Nieuw lid
4 0 0

Hi Quinntenn,

Mooi om te horen dat je shop succesvol online staat en bezoekers trekt! Op zich een goed teken, nu nog zorgen dat de bezoekers ook dingen bestellen inderdaad. Wellicht enkele suggesties om de verkopen wat meer op te drijven;

- Toon bedrijfsbrede reviews van een extern reviewplatform (als Kiyoh, Trustpilot, etc.) om nóg meer betrouwbaarheid uit te stralen.
- Toon 'social proof', meningen van kopers die tevreden zijn met hun aankoop. Dit pas je al goed toe in de vorm van productreviews, maar dit kan ook altijd op webshop niveau
- De titel/omschrijving van de website is wat summier, deze zou langer en specifieker kunnen
- De header is wat hoog in mijn ogen, misschien kan die iets subtieler gemaakt worden, zodat direct meer producten in beeld zijn

Verder is er uiteraard vaak winst te behalen op gebied van zoekmachineoptimalisatie, adverteren op bijvoorbeeld Google Shopping of andere marketplaces. Mocht je hierover meer info of ondersteuning willen hebben, laat het me even weten! Wie weet kan ik iets voor je betekenen.

Succes met de shop!

E-commerce liefhebber | Leergierig en ondersteun graag met e-commerce gerelateerde vragen of onderwerpen