FROM CACHE - nl_header

Product on Facebook shop

Wishue
Nieuw lid
4 0 0

Hello,

I try to get my products from shopify on Facebook shop but it does not work. On the section Facebook publishing I get the message:

Product detail issues 4. Facebook requires specific product details. Edit these products to publish them to your Facebook Shop

 

Can someone please help me, it is really working on my nerves? I have spent hours and could not come up with a solution.

 

 

5 ANTWOORDEN 5

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Wishue,

Maxime hier van Shopify!

Ik beantwoord je in het Nederlands, maar als je liever een antwoord in het Engels krijgt, kun je altijd terecht bij onze English Shopify Community. 

Het klink mij alsof Facebook de producten niet kon goedkeuren, omdat er geen productomschrijving is gepubliceerd met het product. Ik zou aanraden om deze producten te bewerken  om een productomschrijving toe te voegen. 

Hierna kun je de productbeschikbaarheid op Facebook uitschakelen. Bewaar de wijziging, en maak het product op nieuw beschikbaar op het Facebook verkoopkanaal. Dit stuurt de productinformatie op nieuw naar Facebook. 🙂

Voor de volledige lijst vereisten van Facebook voor het publiceren van producten, kun je terecht bij deze pagina op ons Hulpcentrum.

Ik verwacht dat het hiermee zal lukken, maar anders neem ik graag een kijkje. In dat geval, mag ik je vragen om het emailadres dat je gebruikt voor je Shopify winkel te bevestigen? Ik zal dit dan nader onderzoeken, en direct contact met je opnemen. 🙂

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Wishue
Nieuw lid
4 0 0

Hi Maxime,

Bedankt voor je mail:) Ik loop nog steeds tegen hetzelfde probleem aan onlangs de stappen die ik heb gevolgd en de tips die ik heb gekregen. Jammer genoeg weet ik oprecht niet hoe ik verder moet. Bovendien heb ik geprobeerd om mijn website link te koppelen aan Facebook zodat ik zonder Facebook shop ook verder kan gaan maar dat werkte ook niet omdat mijn website link ongeldig is volgens Facebook maar Hostnet waar ik de domein heb gekocht heeft aangegeven dat er niets mis is met mijn link. Ik heb short URL geprobeerd als alternatief maar werkte ook niet. Als het mogelijk is ben ik ook bereid om telefonisch contact op te nemen of een video call te doen. Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.

Mvg,

Mick

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hi Mick,

 

Bedankt voor de aanvullende info! Ik zal je straks een mailtje sturen met de beste volgende stappen. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Ahmedyasin52
Bezoeker
1 0 0

Hoi,

ik heb dit probleem ook al paar dagen. Wat ik ook heb gedaan, het verandert niet. Ik wil mijn Facebook Pixel toevoegen aan shopify, maar daarvoor moet ik eerst paar stappen volgen waarbij ik mijn facebook pagina voor mijn bedrijf maak en alle policies accepteer. Alle stappen heb ik gevolgd, maar ik krijg een melding bij alle producten: "Product not available on Facebook". Ik heb al dagen lang alles gewijzigd, opnieuw op available gevinkt, en nu krijg ik geen melding dat er een probleem is maar dat ik 15 min moet wachten totdat facebook het beoordeeld. Het is al uren voorbij en nog steeds staat er dat ik 15 min moet wachten op facebook dat het beoordeeld. 

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen zodat ik door kan gaan met mijn webshop 😞

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Ahmedyasin52,

Maxime hier weer. 🙂

De snelste manier om hier een oplossing op te krijgen is door contact op te nemen met onze ondersteuning door via Het Hulpcentrum een mail te sturen. Als je het liever wilt kun je me ook een PB sturen met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen op je winkel, samen met je myshopify.com URL. Deze manier kan wat langer duren, maar ik zal graag voor je kijken. 🙂

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog