FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Wat vinden jullie van mijn nieuwe webshop?

Eindhovenshoppe
Bezoeker
1 0 0

Ik heb vandaag mijn nieuwe webshop gelanceerd. Zeer benieuwd naar jullie feedback want ik vind het betalings gebeuren teveel klikken. Kan dat korter gemaakt worden? Want mijn vriend haakte al af. Thanks!

eindhovenshopper.nl 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Eindhovenshoppe !

Jay hier van Shopify.

Gefeliciteerd met het lanceren van je webwinkel! Hij ziet er erg mooi uit! Als je ooit tips wilt ontvangen over het verbeteren of het groeien van je webwinkel, dan kan je altijd direct contact opnemen met de Shopify Ondersteuningsteam en dan zullen onze medewerkers je hier graag even mee verder helpen. 🙂

Ik begrijp dat je de checkout wat langdurig vindt, en dat je graag wilt weten of dit kan worden verkort. In kort is dit niet mogelijk. De Shopify checkout pagina is een beveiligd pagina. Het bewerken en aanpassen van deze pagina is dus ook niet mogelijk aangezien aanpassingen hieraan het risico kunnen lopen dat de gegevens en de veiligheid van zowel ondernemer als de klant in gevaar komen. Je kan in ons PCI compliance policy meer lezen over de Shopify checkout pagina en functies.

De snelste manier waarop je klanten kunnen afrekenen is via de Versnelde kassa's en dynamische betaalknoppenwaar met behulp van dynamische betaalknop, klanten de winkelwagen-pagina kunnen overslaan en rechtstreeks naar de kassa kunnen gaan - en met behulp van de versnelde kassa's, de informatie van de klant wordt opgeslagen zodat als ze terugkeren hun informatie automatisch kan worden toegevoegd bij de checkout.

Groeten, Jay   

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Eindhovenshoppe !

Jay hier van Shopify.

Gefeliciteerd met het lanceren van je webwinkel! Hij ziet er erg mooi uit! Als je ooit tips wilt ontvangen over het verbeteren of het groeien van je webwinkel, dan kan je altijd direct contact opnemen met de Shopify Ondersteuningsteam en dan zullen onze medewerkers je hier graag even mee verder helpen. 🙂

Ik begrijp dat je de checkout wat langdurig vindt, en dat je graag wilt weten of dit kan worden verkort. In kort is dit niet mogelijk. De Shopify checkout pagina is een beveiligd pagina. Het bewerken en aanpassen van deze pagina is dus ook niet mogelijk aangezien aanpassingen hieraan het risico kunnen lopen dat de gegevens en de veiligheid van zowel ondernemer als de klant in gevaar komen. Je kan in ons PCI compliance policy meer lezen over de Shopify checkout pagina en functies.

De snelste manier waarop je klanten kunnen afrekenen is via de Versnelde kassa's en dynamische betaalknoppenwaar met behulp van dynamische betaalknop, klanten de winkelwagen-pagina kunnen overslaan en rechtstreeks naar de kassa kunnen gaan - en met behulp van de versnelde kassa's, de informatie van de klant wordt opgeslagen zodat als ze terugkeren hun informatie automatisch kan worden toegevoegd bij de checkout.

Groeten, Jay   

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Rudeboy0409
Bezoeker
2 0 0

Geweldig. Mijn complimenten. 
Ruud

www.maatjemeer.nl

 

Ik hoop dat we wat van elkaar kunnen leren 🙂