FROM CACHE - nl_header

mollie

32sfr
Bezoeker
1 0 0

dus ik heb alles geregeld om mollie te kunnen connecte blijk ik na 2 dagen advertenties maar 1 sale te krijge wat ik raar vond is iedereen kwam afrekenen maar gingen weg dus ik wou teste om te kopen en er word blijkbaar terug gestuurd naar de site

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @32sfr,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Er zijn meerdere redenen dat een bezoeker zijn winkelwagen kan verlaten (zoals verzendkosten bij het afrekenen), maar inderdaad willen we het conversiepercentage zo hoog mogelijk houden en er zeker van zijn dat er geen verborgen problemen zijn die het afrekenen belemmeren.

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en een kijkje nemen naar je instellingen om ervoor te zorgen dat alles op de juiste manier is ingesteld. 

 

Alvast bedankt! 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

dajafashion
Bezoeker
1 0 0

is je webshop al bekeken door mollie zelf en ook goedgekeurd door mollie dat ze akkoord gaan met ideal betalingen….?


@32sfr  schreef:

dus ik heb alles geregeld om mollie te kunnen connecte blijk ik na 2 dagen advertenties maar 1 sale te krijge wat ik raar vond is iedereen kwam afrekenen maar gingen weg dus ik wou teste om te kopen en er word blijkbaar terug gestuurd naar de site