Facebook sales channel says "Facebook Refused to Connect"

Solved
Lulu
Shopify Staff
Shopify Staff
908 87 188

Hi, @Latifa!

Welcome to the thread. Sorry to hear you are having trouble with the Instagram sales channel. Are you seeing an error message when you try to connect your Instagram sales channel? Can you send on a screenshot of what you are seeing and that way I will be in a better position to help you further?

Kind regards,

Lulu

Lulu | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

0 Likes
Kelly19
Tourist
13 0 2

Hi,

I cant connect my Facebook to my Shopify either. Have done all the steps you have mentioned but as this is 2019 some tabs have been moved. Please please can you help???

0 Likes
elbtürkis
New Member
2 0 0

Hallo Lulu, auch ich versuche verzweifelt, meine Shopify seite mit meinem Facebook account zu verbinden. Bei shopify hatte das zwar geklappt, aber ich kann auf meiner Facebookseite noch nicht einmal die Rgisterkarte Templates finden:

elbtürkis_0-1605116065727.png

Alle mein Pixel von facebook sind bei shopify eingerichtet und shopify bittet mich noch ein commercekonto einzueichten. Wenn ich das versuche, bekomme ich die NAchricht, dass ich bereits ein Comercekonto habe und dieses löschen müßte:

elbtürkis_1-1605116201237.png

Wenn ich das mache erscheint jedesmal folgendes Bild:

elbtürkis_2-1605116274835.png

Ich versuche das jetzt seit über einer Woche und nichts funktioniert. Können Sie mir bitte helfen?

Danke und Gruß Annecathrin

0 Likes