How to Duplicate the Home Page and use it as a template to build Pages ? \ Alchemy Theme

Luca78
New Member
3 0 1

Hello Everyone,

I am evaluating to purchase a Theme called "Alchemy" in order to build my E-commerce, but I am doing some research before spend this money.
I would duplicate a few times the HOMEPAGE in order to create the Pages including the story , the Mission, the Vision and other details of my Brand.

I would want, for each Page, the chance to choose between the same sections available in the Home Page and create Pages more customized and different from each other.
I know this duplicating is possible but I need clear instructions to proceed, I don't want make mistake since I am paying for the Theme.

Does anyone have a tutorial to suggest? ( a document, a link etc.)

Thank you very much for your cooperation

ITALIAN VERSION :

Ciao a tutti,

Sto valutando di acquistare un tema chiamato "Alchimia" per costruire il mio e-commerce, ma sto facendo delle ricerche prima di spendere questi soldi.
Vorrei duplicare , più volte, la sezione  HOMEPAGE per creare le Pagine che includano la storia, la Mission, la Vision e altri dettagli del mio Brand.
Vorrei, per ogni Pagina, la possibilità di scegliere tra le stesse sezioni disponibili in Home Page e creare Pagine più personalizzate e diverse tra loro.
So che questa duplicazione è possibile ma ho bisogno di istruzioni chiare per procedere, non voglio commettere errori poiché sto pagando per il tema.

Qualcuno ha un tutorial da suggerire? (un documento, un collegamento ecc.)

Grazie mille

Luca

0 Likes