annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste manier om a/b split tests uit te voeren in Shopify

Highlighted
Nieuw lid
11 0 0

Beste Shopify'ers,

In de zoektocht naar een hogere conversie vraag ik me vaak af welke mockups nu het best zouden presteren: een sec basismodel, een native model waarbij de kledij gedragen wordt dmv een stockfoto, klanten die de kledij dragen...

Dit kan van webshop tot webshop verschillen. Om hier dus een goed zicht op te krijgen is het best om een en ander uit te testen dmv a/ b split tests.

Maar hoe doe je dat nu best in Shopify? Ik las al technische tutorials mbv Google Optimize, maar daar heb ik weinig kennis over. Is de Shopify app "Neat A/B Testing" aan te raden?

Alvast bedankt voor de inzichten!

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
157 25 15

Hoi @CSUP,

Maxime hier van Shopify!

Het is zeker een goed idee om een split test uit te voeren, en je hebt Het artikel over het onderwerp dat ik zou aanraden al gelezen. :) 

De app Neat A/B Testing is hoog beoordeeld door een goed aantal gebruikers, dus het is de moeite waard om de app te testen met de gratis proefperiode om te kijken of het voldoet aan je behoeftes. Anders heb ik hier nog enkele hoog beoordeelde apps om uit te proberen:

Als de apps niet goed passen bij je doelen hoef je ze enkel te verwijderen voor het eind van de proeftijd om ervoor te zorgen dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Als je hulp nodig hebt bij het gebruiken van de apps op een efficiënte manier, staan de app ontwikkelaars klaar om daarbij te helpen. 

Ik heb hier trouwens ook een Externe gids voor het integreren van Google Optimize. Als je enige veranderingen maakt aan het thema, is het een goed idee om eerst Een back-up te maken, om ervoor te zorgen dat je alles makkelijk kunt terugdraaien. Succes ermee!

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes