FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Oberlo

SVLSHOPPING
Bezoeker
1 0 0

Shopify werkt veel samen met Oberlo. Als ik nou Spocket of Eprolo wil als leverancier, heb ik daar ook Oberlo bij nodig?

Volgens mij niet, maar ik zou het graag zeker weten. Ben op zoek naar leverancier met korte levertijden en niet uit het Oosten.

Alvast bedankt voor een eventueel bericht.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @SVLSHOPPING,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Je hebt gelijk, je hoeft Oberlo niet in combinatie met een andere dropshipping app te gebruiken. Elk van deze apps is een soort marktplaats waarop je producten kunt vinden van allerlei leveranciers. De app zelf maakt het mogelijk om je winkel te verbinden aan de marktplaats om dropshipping mogelijk te maken. Sprocket is bijvoorbeeld populair met Europese winkeliers, 

 

Ik heb hier ook een paar informatieve hulpmiddelen met meer informatie over dropshipping. Er is de cursus Dropshipping 101 van de Shopify Academy, en Oberlo heeft ook Deze geweldige gids. Als je je inschrijft voor de Oberlo nieuwsbrief, krijg je regelmatig emails met inzichten en tips over het groeien van een dropshipping bedrijf, die ik zelf ontzettend nuttig vind.

 

Ik hoop dat ik je hiermee op weg heb kunnen helpen!!

 

Groet, Maxime 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @SVLSHOPPING,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Je hebt gelijk, je hoeft Oberlo niet in combinatie met een andere dropshipping app te gebruiken. Elk van deze apps is een soort marktplaats waarop je producten kunt vinden van allerlei leveranciers. De app zelf maakt het mogelijk om je winkel te verbinden aan de marktplaats om dropshipping mogelijk te maken. Sprocket is bijvoorbeeld populair met Europese winkeliers, 

 

Ik heb hier ook een paar informatieve hulpmiddelen met meer informatie over dropshipping. Er is de cursus Dropshipping 101 van de Shopify Academy, en Oberlo heeft ook Deze geweldige gids. Als je je inschrijft voor de Oberlo nieuwsbrief, krijg je regelmatig emails met inzichten en tips over het groeien van een dropshipping bedrijf, die ik zelf ontzettend nuttig vind.

 

Ik hoop dat ik je hiermee op weg heb kunnen helpen!!

 

Groet, Maxime 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog