FROM LOAD - nl_header
Opgelost

Printful app & express shipment

CapsandTees
Toerist
9 0 12

Goedemiddag allemaal,

 

Ik heb een probleem met de printful app. In de Admin staan de flat rates in dollars (terwijl in mijn store gewoon euro's aan staat). Aan de store kant wordt het bedrag in dollars wel omgerekend in euro's. Maar dan worden er wel te weinig kosten in rekening gebracht. Verder wil ik ook expres shipping aanbieden. Ik heb telefoonnummers aangezet (dit was nodig volgens de printful guide). Maar Ik zie nergens de optie express shipping als ik een test order aanmaak in mijn webwinkel.

 

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

 

Groeten,

 

Sebastiaan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hallo @CapsandTees,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Gelukkig heeft Printful hier een oplossing op! Ze hebben namelijk dit artikel over hoe je De verzendinstellingen zo goed mogelijk overeen kunt laten komen met de flat rate verzendkosten van Printful. Omdat Printful een app van een derde partij is, kun je het beste bij Printful ondersteuning te recht met vragen over de app zelf (en hoe je de app het beste kunt instellen). Om contact met hun op te nemen kun je terecht op hun App Store pagina hier.  

 

Ik heb hier ook een handige gids voor Hoe je een nieuw verzendtarief kunt instellen, die je kunt gebruiken om een Express Shipping tarief te maken. Misschien vind je ons hulpdocument over het Plannen van een verzendstrategie ook nuttig. 🙂

 

Ik hoop dat dit helpt, Sebastiaan!

 

Groetjes, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hallo @CapsandTees,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Gelukkig heeft Printful hier een oplossing op! Ze hebben namelijk dit artikel over hoe je De verzendinstellingen zo goed mogelijk overeen kunt laten komen met de flat rate verzendkosten van Printful. Omdat Printful een app van een derde partij is, kun je het beste bij Printful ondersteuning te recht met vragen over de app zelf (en hoe je de app het beste kunt instellen). Om contact met hun op te nemen kun je terecht op hun App Store pagina hier.  

 

Ik heb hier ook een handige gids voor Hoe je een nieuw verzendtarief kunt instellen, die je kunt gebruiken om een Express Shipping tarief te maken. Misschien vind je ons hulpdocument over het Plannen van een verzendstrategie ook nuttig. 🙂

 

Ik hoop dat dit helpt, Sebastiaan!

 

Groetjes, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

CapsandTees
Toerist
9 0 12

Hoi Maxime,

 

Dank je voor de info! Hier ga ik eens naar kijken vanavond.

 

Groetjes,

 

Sebastiaan