FROM CACHE - nl_header

Verzendopties klanten met sendcloud app

Irisvdveen
Bezoeker
1 0 0

Hoi allemaal

Ik heb de Sendcloud app gekoppeld aan mijn shopify shop, maar ik krijg bij de checkout van mijn webshop geen checkout via sendcloud. De checkout van de webshop blijft alleen de vooraf ingesteld verzendopties van shopify tonen. Ik moet die instellingen wel maken anders krijg ik helemaal geen verzendopties bij de checkout (zie schermprint). Of is dit allemaal niet mogelijk met Shopify Lite? Of niet mogelijk als ik alleen de Shopify Buy Buttons gebruik en geen echte webshop via Shopify heb?

Alvast bedankt!

Groeten, iris van der VeenScreenshot 2020-06-24 at 12.08.16.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Irisvdveen,

 

Maxime hier bij Shopify!

 

Apps in de app-store zoals Sendcloud worden in het algemeen ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars, wat betekent dat de support van Shopify maar zeer beperkt informatie heeft over de werking van de apps. Aangezien dit een technische vraag is zou ik willen aanraden om Contact op te nemen met de ontwikkelaars van de app, zodat ze ervoor kunnen zorgen dat alles goed is ingesteld. 

26-39-nkdka-6v0mk

Waarschijnlijk is het probleem dat "Carrier Calculated Shipping", oftewel "Door de vervoerder berekende verzendkosten" nodig is om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Sendcloud. Het activeren van CCS kost USD $20,- extra per maand, dus bij een "Lite"-abonnement zijn de totale kosten (abonnement + CCS) USD $29,- per maand.

Het is anders ook mogelijk om CCS gratis te krijgen; als je kiest voor jaarlijkse betaling in plaats van maandelijkse betalingen, dan kan ik CCS gratis voor je activeren 🙂

Je kunt op ieder moment overstappen op jaarlijkse betaling door deze stappen te volgen:

1. Open de admin, klik op "Instellingen" > "Abonnement en toestemmingen"
2. Klik op "Abonnementen vergelijken"
3. Klik op "Factureringsperiode wijzigen"
4. Kies de gewenste betaaltermijn en "Bewaar"

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en een kijkje nemen naar je verzendinstellingen. 🙂 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog