annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Webshop in 2 talen

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

Hallo,

De laatste tijd ben ik druk bezig met het vertalen van mijn webshop. Hierbij maak ik gebruik van LangShop.

De website is volledig vertaald en werkt over het algemeen prima. Ik loop alleen tegen een groot probleem aan. Mijn webshop is in het Nederlands en de 'language switcher' geeft de optie om te vertalen naar het Duits (Ik wil hiermee namelijk live gaan in Duitsland). Nu is het zo dat wanneer iemand uit Duitsland producten toevoegt aan zijn/haar winkelwagen en vervolgens naar de checkout gaat, dat de checkout gewoon in het Duits is. Zodra die persoon terwijl ze haar winkelwagen bekijkt klikt op een pop up (van Ultimate Special Offer) waarbij ze een gratis product aangeboden krijgt en deze vervolgens toevoegt aan haar winkelwagen, dan komt ze op de Nederlandse checkout pagina. Dit hoort natuurlijk niet. De klant hoort dan gewoon ook op de Duitse pagina te komen. Als er iemand is die een vervanger heeft voor Ultimate Special Offer dan hoor ik het ook graag. Hetgeen waar de app aan moet voldoen is: zodra mensen voor een x bedrag bestelling, dan moet er in de winkelwagen een pop up komen die aangeeft: dit product gratis toevoegen aan uw winkelwagen?

Verder ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die exact dezelfde shop hebben in 2 talen. En met exact bedoel ik: dezelfde producten en dus ook dezelfde voorraad. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe jullie dit hebben gedaan. Hoe hebben jullie bijvoorbeeld de voorraad van 2 stores gekoppeld?

Groet,

Stan

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
154 25 15

Hoi @StantenHave,

Maxime hier van Shopify!

Heb je al een oplossing gevonden hiervoor? Als de ontwikkelaars van Ultimate Special Offers, Pixel Union hier geen oplossing voor hebben, is het inderdaad een goed idee om te kiezen voor een alternatieve app.

Omdat de Alternatieve discount apps in de Shopify App Store ook zijn ontwikkelt door externe ontwikkelaars, kunnen de ontwikkelaars van een app het beste adviseren over hoe de app in kwestie functioneert. Ik kan dus niet garanderen dat het gebruiken van een andere app dit zal oplossen, maar ik heb een kijkje genomen om te zien welke apps er veelbelovend uitzien. De app-pagina voor Unlimited Bundles & Discounts vermeldt bijvoorbeeld dat de app compatibel is met alle thema's en geen codering of meerdere varianten toevoegt, dus hopelijk is dit een goed alternatief. Anders raad ik aan om te ontwikkelaars van een app die jou aanspreekt te benaderen om ervoor te zorgen dat de app voldoet aan je behoeftes. Je kunt ook gebruik maken van de gratis proefperiode van betaalde apps om te zien of een app iets voor jou is. 

Voor het synchroniseren van meerdere losstaande winkels kun je een app zoals Syncio of Multi‑Store Sync Power gebruiken. Ook interessant om te weten is dat als je meerdere winkels hebt, dat je mogelijk in aanmerking komt voor een korting. Dit houdt in dat één van de winkels op het Shopify-abonnement of hoger staat, en enige aanvullende winkel(s) dezelfde functionaliteit hebben, voor de prijs van het plan van een niveau lager. Als de winkels voldoen aan de vereisten om identiek te zijn (op het gebied van branding, producten, thema, account eigenaar, enz.), zou dit als volgt werken:

• Winkel 1 zou ons $79 of $299 USD abonnement hebben.
  • Elke winkel zou daarna op ons $29 of $79 abonnement staan, maar zou alle functies van het abonnement benutten waarop winkel 1 is geabonneerd. (Dwz rapporten, lagere creditcard-/transactiekosten, enz.)

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes