FROM CACHE - nl_header

speciale app/plugin gezocht

sebasgame-x
Toerist
6 0 1

hallo allenmaal,

 

ik ben opzoek naar een app of plugin waar in ik dit kan namaken: https://www.originpc.com/configurator/genesis ik heb geen idee of dit bestaat maar ik denk wel dat het voor meer dingen gebruiket kan woorden. ik hoor graag van jullie. eventweel vragen dan hoor ik het graag.

 

groetjes,

sebastiaan

game-x

5 ANTWOORDEN 5

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @sebasgame-x,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Mag ik vragen welke elementen je op je eigen site zou willen hebben? Er zijn duizenden apps te vinden in onze App Store om de functionaliteit van je winkel uit te breiden, en in de Theme Store zijn thema's met verschillende secties en structuren te vinden om je site naar jouw visie op te bouwen. 

 

Als je iets meer wilt vertellen over je behoeftes, zal ik graag een kijkje nemen om te zien wat ik voor je kan vinden, zodat je je webshop kan personaliseren. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

sebasgame-x
Toerist
6 0 1
hallo Maxime,

natuurlijk kan ik dit, ik ben opzoek naar een app waarin in producten van linken en deze kan optimaliseren. als ieamdn op deze pagina komt kunnen ze bijvoorbeeld een product kiezen en dan krijgen ze een optie uit meerdere producten die ze hierbij kunnen gebruiken dus als je het over een pc hebt dan kies je eerst de kast dan de prossesor en dan een moederbort die je kan gebruiken bij deze prossesor en zo verder.

ik hoop dat u hier iest mee kan.
Met vriendelijke groet / Kind regards,
sebastiaan den hertog
owner/founder

Game-X
Sebastiaan@game-x.nl mailto:Sebastiaan@game-x.nl
sebasgame-x
Toerist
6 0 1

@Maxime hierboven staat mijn antwoord.

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Het klinkt alsof een 'bundle/upsell app' uit onze App Store de functies waarnaar je zoekt kan toevoegen aan je winkel. Ik heb hier een aantal hoog-beoordeelde suggesties die je kunt uitproberen om te zien of ze passen bij je visie voor de webshop:

 

Als de app die je probeert niet goed past bij je doelen, zorg ervoor dat je de app verwijdert voor het eind van de proefperiode om mogelijke kosten te voorkomen. De app-ontwikkelaars kennen hun app het beste, en staan klaar om je vragen over hun apps te beantwoorden. Hun ondersteuning is te vinden op de app pagina, en vaak ook binnen de app zelf na installatie. 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

sebasgame-x
Toerist
6 0 1

hi sorry voor mijn late reactie,

de voorbeelden zijn voornamelijk dat inde bundels maakt maar de klant moet dit zelf doen.

voorbeeld:https://www.originpc.com/configurator/genesis/

ik hoor graag van u