annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apart email adres naar fulfilment en ander email naar factuuradres

marjoleinkroon
Nieuw lid
2 0 0

Beste Allen,

Ik zoek me suf naar waar ik een apart email adres kan ingeven voor de klant waar ik naar verzend,zodat die alle fulfilment emails krijgt.De factuur moet naar de klant,kan iemand me helpen?

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
351 45 31

Hoi @marjoleinkroon,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht. 

Mag ik vragen wat er verkeerd gaat met het e-mailadres dat de klant heeft ingevoerd bij het plaatsen van de bestelling, dat ze de mails niet ontvangen? In het algemeen is dit het e-mailadres waar de klant alle updates over hun bestelling ontvangt (via notificaties), en waarnaar je een factuur kunt sturen. Lees verder in Onze gids over notificaties.

Als je mij iets meer wilt vertellen over wat er precies aan de hand is, zal ik graag met je meedenken om een oplossing te vinden. 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
marjoleinkroon
Nieuw lid
2 0 0
Hallo Maxime,

Dank voor je bericht. Het gaat er eigenlijk om, dat ik 2 mailadressen kan
invoeren. Dus 1 waar het factuur adres ingevoerd wordt en 1 voor het
afleveradres.
Is dat mogelijk?

Groet,
Marjolein Kroon
0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
351 45 31

Hoi @marjoleinkroon,

Bedankt voor de terugkoppeling!

Dit is niet iets wat momenteel ondersteund wordt, maar als er een klant is die de factuur/notificaties van hun bestelling op een ander mailadres wilt ontvangen, zou ik de klant aanraden om de mails handmatig door te sturen. 

Waar het gaat om meerdere adressen zodat de bestelling en de factuur apart verzonden kunnen worden, gaat het meestal om fysieke postadressen. Mag ik vragen waarom deze klant de factuur op een apart e-mailadres wilt ontvangen dan de andere updates? Met deze informatie kan ik de kwestie doorsturen naar ons product-team, omdat dit soort feedback ons helpt met het bepalen van de toekomst van Shopify. Ik kan niet garanderen of een functionaliteit zal worden toegevoegd, maar als er veel belang is naar een bepaalde functie, kunnen onze ontwikkelaars de mogelijkheden onderzoeken om de functie toe te voegen. 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks