annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BTW in mijn verkoopprijs

Opgelost
Dinivaa
Nieuw lid
2 0 1

Goedendag,

Ik heb bijv. een product van 19,99 incl btw maar als ik aan het eind afreken en de factuur ontvang komt de btw op 0 te staan, hoe kan ik dit aanpassen? 

Groeten Dion van Nierop

73F180A0-BC84-4DE0-B3EA-C9977F778852.jpeg

DC6F96D9-E642-4235-97BA-F0299A4314BA.jpeg

  

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
178 12 21

Geslaagd.

Hoi Dion,

Iris hier van Shopify, ik help je graag met je BTW vraag.

Je kunt verschillende instellingen beheren die bepalen hoe belasting over je producten wordt berekend, en hierdoor heb je waarschijnlijk een instelling gemist, waardoor dit gebeurd:

20-44-b4lg5-bpstj

Stappen om dit aan te passen:

1. Ga vanuit je Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Belastingen.
  2. Selecteer in het gedeelte Belastingberekeningen de opties die van toepassing zijn.
  3. Klik op Opslaan.

Shopify kan je ook geen belastingadvies geven, wat precies je verplichtingen zijn kun je het beste bespreken met een adviseur, of bijvoorbeeld de KvK of belastingdienst. Gezien dat Shopify nog vrij nieuw voor je is, kan het handig zijn om het help document Europese belastingen instellen te raadplegen. Zo kan je verschillende instellingen beheren die bepalen hoe belasting over je producten wordt berekend. Je kunt bijvoorbeeld instellen of belastingen zijn inbegrepen in je prijzen, of er btw wordt berekend over digitale goederen en of je belasting moet heffen op verzendkosten. Je beheert deze instellingen op de pagina Belastinginstellingen. Zie ook Belastingoverschrijvingen en vrijstellingen voor meer informatie.

Ik hoop dat dit de oplossing is, deel anders een link naar jullie belasting pagina, en dan neem ik even een kijkje of het hier goed staat.

Met vriendelijke groet,

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
Dinivaa
Nieuw lid
2 0 1

Dit is wat ik zocht, bedankt!