FROM CACHE - nl_header

Bancontact kosten

EC58
Bezoeker
3 0 0
Hi,

Sind kort is het mogelijk om bancontact aan te zetten:
Hierbij word het volgende comissie aangegeven: 1,55% + 0,25

Maar het lijkt veel hoger uit te komen. Van een bedrag van 149,99 blijft maar 145,07 over.

Hoe zit dit? Alvast bedankt
5 ANTWOORDEN 5

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @EC58 

 

Iris hier van Shopify support.

 

Ik denk dat het klopt wat je zegt, het lijkt er inderdaad op dat dit verkeerd wordt berekend. Kan je aub de bestelling waarin dit verkeerd is gegaan met ons delen? Dan kijken we dit even na.

 

Met vriendelijke groet, Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

EC58
Bezoeker
3 0 0
Beste @IrisE ,

Het zijn meerdere bestellingen. Bijvoorbeeld 1847 .

Alvast bedankt
IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @EC58 

 

Iris hier van het Shopify Guru team.

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en dan kan ik een kijkje nemen. Kunt u voor de zekerheid ook even uw winkel domein geven?

 

Met vriendelijke groet, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

EC58
Bezoeker
3 0 0
Beste @IrisE,

Dat is het geval, wel als medewerker en niet store eigenaar. Link is: cevizdunyasi58.shopify.com

Alvast bedankt
IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @EC58,

 

De financiële afdeling van Shopify heeft contact opgenomen met onze bankpartners en kan bevestigen dat u door een storing te veel kosten in rekening was gebracht.

 

Aangezien onze ontwikkelaars op de hoogte zijn gebracht van deze fout, hebben we het probleem sindsdien verholpen (op alle bestellingen) en zal het in de toekomst niet meer gebeuren.

 

We experimenteren trouwens momenteel met een aantal nieuwe opties voor betalingsmethoden via Shopify Payments, met Klarna Pay Now, Klarna Pay Later en Bancontact:

 

20-04-0b5ud-js2d2

 

Deze opties verschijnen slechts voor 50% van de kopers en ze moeten aan bepaalde criteria voldoen. Als je het niet ziet bij het afrekenen, raad ik je aan meerdere afrekenprocedures te testen met incognito.

 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u in de tussentijd nog vragen heeft.

 

Met vriendelijke groet, Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.