FROM CACHE - nl_header

Betaling niet uitgevoerd

King14
Bezoeker
1 0 0

Hey kan mijn online winkel niet bekijken ondat ik betalingen heb die niet zijn uitgevoerd door paypal wegens vervallen creditcard.

kan ook mijn winkel niet sluiten?

wat gebeurd er als het steeds geen betaling kan verwerkwn?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @King14 

Iris hier van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam. Ik begrijp uit je vraag dat je momenteel problemen heb met een betaling, en hierdoor geen toegang heb tot jullie winkel.

Als je nog toegang had tot een account, dan kon je de stappen uit dit help document volgen om je betalingsmethode eventueel aan te passen als je zelf problemen ervaar met een betaalmethode: Je factuurgegevens bijwerken.

Gezien je geen toegang heb, is het waarschijnlijk beter om dit bij de helpdesk aan te melden. Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om mij jullie .myshopify.com URLs op te sturen? Hiermee kan ik je winkel verifiëren en vervolgens je account gegevens bekijken. Het is van belang dat dit je volledige .myshopify.com URL is en niet een eventuele gekochte aangepaste domeinnaam.

Als je bent vergeten wat je .myshopify.com URL is, kun je dit altijd opvragen door je e-mailadres in te vullen op deze website: Je winkel vergeten? Zodra je daar je e-mail invult, zul je een lijst krijgen met de .myshopify URLs die je met dat e-mailadres hebt aangevraagd.
Met deze informatie kan je hier een nieuwe ticket loggen. Zodra wij zeker weten over welke winkel we spreken, kunnen wij gericht meekijken aan onze kant. Ook als je nog andere vragen hebt, stuur deze gerust mee. Je bericht komt dan terug bij ons en we helpen je graag verder 🙂

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.