annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalingssysteem Stripe koppelen met Shopify

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

Ik ben mij 1 ste webshop aan t bouwen met shopify. Ben een beginneling dus volgende vraag. Mijn markt is Belgie en Nederland en dus ben ik genoodzaakt om een betalingssysteem te koppelen aan mijn shop. Ik ben Belg en dus is Ideal niet beschikbaar bij payements shopify en moet ik dus kiezen voor een derden partij in mijn geval STRIPE die bijna alle mogelijke betalingen in zowel Nederland als Belgie mogelijk kunnen maken. Ik heb een account aangevraagd bij Stripe en is goedgekeurd en is ook actief. Het probleem waar ik nu mee zit is ; Koppelt shopify dat account van Stripe dan niet automatisch in je shop? Ik heb er ook eentje voor KBC belgie aangemaakt en dat kwam automatisch in mijn shop te staan.

Het account van Stripe is al enkele dagen actief. Moet ik dat zelf koppelen of niet? Zoja , hoe doe ik dat dan?  

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
154 25 15

Hoi @newshop,

Maxime hier van Shopify!

Is het inmiddels al gelukt om Stripe te koppelen? Om dit te doen kun je navigeren naar Instellingen > Betalingen > Externe Provider > Stripe Koppelen. Je wordt dan doorgestuurd naar een nieuwe pagina, waar je een nieuw Stripe account kunt aanmaken, of kunt inloggen met je bestaande Stripe account. Ik heb hier ook een korte video van gemaakt om het proces te laten zien. 

Ik heb hier ook een handige gids over betaald worden, die je misschien interessant vindt. :)

Groetjes, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes