FROM CACHE - nl_header

Brooklyn tekst vakken

ashwiend
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

ik heb mijn thema overgezet van Fashe naar Brooklyn. Maar ik wil graag een extra aanpassing in mijn thema maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand mij hiermee helpen?

Schermafbeelding 2021-05-10 om 22.50.40.png

Zoals op de foto hierboven te zien, wil ik ook graag 3 tekstvakken langs elkaar kunnen zetten en mijn eigen informatie erin verwerken.

 

Alle tips zijn welkom.

 

Met vriendelijke Groet,

 

Ashwien

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @ashwiend,

 

Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify, ik help je hier graag mee.

 

Het Brooklyn-thema heeft standard geen sectie met drie blokken, als je echter dit thema wilt blijven gebruiken, en zelf niet kan coderen, dan kun je contact opnemen met een Shopify expert om dit voor je te laten bouwen.

Mocht je toch een beetje handig zijn met coderen, dan is er ook een optie voor het maken van een gepersonaliseerde sectie met Aangepaste HTML.

 

21-38-1ns9r-u2h7m

Je kunt HTML-code gebruiken om aangepaste inhoud voor je startpagina te maken. Zo kan je bijvoorbeeld HTML gebruiken om tekstblokken op te maken, tabellen te maken of inhoud van een website van derden in te sluiten. Hier bij de support afdeling zijn wij geen experts op het gebied van HTML codering, maar mocht je hulp nodig hebben, dan kan het raadplegen van deze blog ook handig zijn: https://www.shopify.ie/partners/blog/css-grid of je kan een vraag posten op onze Engelstalige design forum.

Ik hoop dat dit je verzoek oplost!

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.