FROM LOAD - nl_header
Opgelost

Credits gebruiken om producten te verkopen

Nickvandevenn
Bezoeker
2 0 0

Is het mogelijk met Shopify, om je producten te verkopen op basis van credits?
(We integreren Shopify met Webflow) 

Klanten krijgen een account, en op basis van hun abonnement krijgen ze een x-aantal credits elke maand. Of ze kopen eenmalig een x-aantal credits. 
Met die credits, betalen zij hun bestelling. (Het gaat daarbij om maaltijden) 

 

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Nickvandevenn!

Jay hier van Shopify.

Er is geen directe functie voor een credit of betaalde abonnement binnen Shopify. Wel zijn er enkele apps die dergelijke opties aanbieden. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:  

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Nickvandevenn!

Jay hier van Shopify.

Er is geen directe functie voor een credit of betaalde abonnement binnen Shopify. Wel zijn er enkele apps die dergelijke opties aanbieden. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:  

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Nickvandevenn
Bezoeker
2 0 0

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord...

 

Is het met de app: Yotpo Loyalty & Rewards mogelijk dat wanneer je product Y koopt, je een x-aantal Reward points krijgt..
En dat product Z dan te koop is voor die Reward points? 

Of gaat dit om kortingen, cashbacks en dergelijk? 

Het lijkt erop dat deze app, net zoals de app Gift Cards & Loyalty Program, met credit geld bedoeld, en niet zo zeer credits of reward points.. 

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Nickvandevenn!

Jay weer van Shopify.

Je stelt een hele goede vraag. Ik denk dat je beste optie is om even rechtstreeks contact op te nemen met de app zelf voor verdere ondersteuning. Deze app is namelijk een app van derden, en dit houdt in dat Shopify hier geen directe ondersteuning bij bied. Wel hebben onze apps zelf ondersteuningsteams die kunnen helpen met specifieke vragen of verzoeken. 

In de Yotpo Loyalty & Rewards app-pagina kun je in de sectie Ondersteuning contact opnemen met de app om zo verdere hulp te ontvangen (zie onderstaande afbeelding).

01-31-24357-92056 

Als je liever hebt dat wij namens jou even contact opnemen met de app, dan willen wij dat zeker voor je regelen! Stuur ons even een e-mailtje en dan sturen wij graag even een bericht voor je door naar de app met je verzoek. Zo kunnen wij er samen achter komen of dit een functie is die de app aanbied, of niet. 

Alvast bedankt voor de moeite! 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog