annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik 2 varianten toevoegen bij 1 product op voorraad?

Roderick_E
Toerist
4 0 0

Hi!

Ik ga binnenkort een webshop lanceren waar wij unieke kettingen met kristallen en edelstenen verkopen.
Van elke steen hebben we maar 1 op voorraad en we laten de klant kiezen of zij een Gouden of Zilveren ketting willen hebben.
Ik heb meerdere codes geprobeerd (ook de Line Item Property van Shopify UI Elements Generator) en zij geven de keuzes goed aan: Goud of Zilver. Alleen ziet Shopify het als 2 producten ipv 1 product.
Ik kan namelijk Goud én Zilver bestellen op deze manier terwijl ik dus maar 1 product heb.

Iemand een idee hoe ik dit in mijn Voorraad of codering kan aanpassen?

Alvast bedankt!

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
278 28 26

Hoi @Roderick_E,

Maxime hier van Shopify!

Er zijn enkele apps beschikbaar voor het bieden van productopties, waarvan ik verwacht dat sommige geen extra varianten toevoegen. Deze apps zijn gemaakt door een derde partij, dus ik kan niet bevestigen welke app de beste oplossing zou bieden, maar op de app-pagina is het mogelijk om contact op te nemen met de app ontwikkelaars om enige vragen aan hun te stellen. 

Een andere optie is het inhuren van een Shopify Expert om te helpen met de codering voor productopties. Deze experts kunnen helpen met het maken van allerlei geavanceerde aanpassingen, dus waarschijnlijk kunnen ze hiervoor ook iets regelen. Het is op het Experts platform ook mogelijk om een taak te publiceren om een offerte te krijgen van Experts die kunnen helpen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks