FROM CACHE - nl_header

Hosting locatie?

FysioBuddys
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

 

Het valt mij op dat de snelheid van mijn shop vrij traag is. Nu ligt dat deels natuurlijk ook aan het aantal plaatjes, hoe zwaar het thema is etc etc. Maar ik kwam er ook achter dmv mijn site te pingen dat deze in de US wordt gehost. Is het mogelijk om je hosting locatie te wijzigen? Mijn website is 100% gericht op Nederlandse bezoekers, dus ik zou hem dan ook graag op een Nederlandse server willen hebben om zo de snelst mogelijke shopervaring te kunnen bieden.

Weet iemand of dit mogelijk is? 

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @FysioBuddys,

 

Iris hier van Shopify Support. Kan je jouw domein naam met ons delen zodat ik je domein kan testen en kan zien wat de mogelijkheden zijn waar je deze host?

In de tussentijd kan ik ook deze handige informatie met je delen, met andere advies om je website te versnellen en SEO te verbeteren, door de SEO te verbeteren kan je ook meer gerichte klanten bereiken.

Snelheid verbeteren:

- Gebruik de aanbevolen afbeeldingsgrootte en comprimeer uw afbeeldingen. Je kan hiervoor ook een app gebruiken. Lees ook deze 10 afbeelding optimalisering tips voor meer informatie hierover.
- Bevestig dat u de meest recente versie van uw thema heeft geïnstalleerd.
- Verwijder apps die u niet veel gebruikt, volgens de instructies van de ontwikkelaar. Zie ook het help document: Een app verwijderen.


Als de laadtijd van uw winkel uw top-prioriteit is, is er ook een optie om samen te werken met een Shopify Expert. Deze Experts kennen het platform van binnenuit en kunnen worden ingehuurd om te helpen met het bereiken van uw doelen. U kunt op het Experts Platform zowel zoeken naar een Expert die de juiste services bied, of maak een aanvraag voor een specifieke taak en ontvang voorstellen van aanbevolen experts.

Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.

SEO verbeteren:

- SEO-checklist
- Aan de slag-gids voor Google Search Engine Optimization (SEO)
- Shopify Help Center-artikel - SEO verbeteren

 

Ik hoop dat de tips in de tussen tijd handig waren, en als je nog even je domein naam met ons kan delen, dan kijken we hierna wat we verder kunnen doen om de snelheid te verbeteren.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.