FROM CACHE - nl_header

I.p.v. een "aan winkelwagen toevoegen" een "blijf op de hoogte" button

LaMoana
Bezoeker
1 0 0

Hoi allemaal!

 

Ik vroeg mij af of jullie misschien weten of je met Shopify ook een button met "Blijf op de hoogte van dit product" (of iets dergelijks) kan toevoegen waardoor klanten hun email-adres achterlaten zodat je ze later kan benaderen als het produc top voorraad is en dat jij weet hoeveel klanten er geïnteresseerd zijn in dat product, zodat je een gericht aantal ervan kunt inkopen.

 

Als dit mogelijk is, kan iemand mij  uitleggen hoe dat moet?

 

Ik hoor graag van jullie!


Groetjes,

 

Merel Corpeleijn

Eigenaar van www.lamoana.com

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Merel,

 

Iris hier van Shopify. Ik begrijp dat je graag jouw klanten de optie wilt geven om een soort pre-order op te geven, zodat je weet hoeveel belangstelling er is voor een product.

 

Je kunt dit doen via Shopify. We hebben een gedetailleerde Engelstalige handleiding voor het instellen van producten als pre-orderitems: https://help.shopify.com/themes/customization/products/allow-pre-orders. Nu is hier wat kennis van codering voor nodig en als je deze niet heb, dan kan je eventueel dit ook oplossen met een app.

 

Hier een paar apps die je hierbij kunnen helpen:

 

Coming Soon Products Preorders
Vervang de "Toevoegen aan winkelwagen" knop door "PreOrder nu". Voeg het label "Beschikbaar vanaf: MM / DD / JJJJ" toe. Laat klanten kopen voor de releasedatum.

 

Pre‑Order Manager 2.0 PreOrder
De app verandert automatisch de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" in "Pre-Order" voor producten die niet op voorraad zijn.

 

Back in Stock Product Alerts
Shoppers kunnen zich aanmelden via de email om op de hoogte te blijven van producten.

 

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in je winkel.

 

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kan je ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store

 

Met vriendelijke groet, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.