FROM CACHE - nl_header

IDeal naam aanpassen

Bascram
Bezoeker
2 0 0

Beste,

Recentelijk heb ik mijn bedrijf en webshop omgebouwd naar een hele nieuwe branche, met dus ook een nieuwe bedrijfsnaam en domeinnaam. Het verbouwen van de webshop etc is allemaal correct verlopen. Ik heb echter alleen nog het probleem dat wanneer klanten afrekenen met IDeal, ze dan mijn oude bedrijfsnaam te zien krijgen (=kustomgaming). Dit krijgen ze ook te zien bij hun bankafschriften. Ik zou dit graag naar mijn nieuwe bedrijfsnaam (=Abstania) willen aanpassen. Hoe kan ik dit doen?

Het e-mail adres wat bij dit account hoort is niet correct, graag service@abstania.nl gebruiken!

 

met vriendelijke groet,

Bas

5 ANTWOORDEN 5

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Bas,

 

Iris hier van het Nederlandstalige Support team, ik help je graag verder. Als je wil kan ik het verzoek om jullie naam aan te passen doorsturen naar onze  Shopify Payments-team die de naamswijziging voor je kunnen doorvoeren.

 

Kan je mij je myshopify.com domain naam geven en wat je naam moet worden? Mogelijk vragen zij nog om een KvK document, maar stuur mij deze niet op deze forum, het team zal een veilige upload link in je admin plaatsen.

 

Momenteel ontvangen we meer verzoeken dan normaal in deze uitzonderlijke tijden, hierdoor kan ik geen exacte tijdlijn geven wanneer het team contact met je opneemt.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bascram
Bezoeker
2 0 0

Hi @IrisE

Sorry voor mijn late antwoord. Ik had je reactie gelezen in de mail en had dan ook via de mail gereageerd. Ik zie nu pas dat dat helemaal niet bij jou aan is gekomen daardoor.

Zou je mij inderdaad door kunnen sturen naar het shopify payments team?

Ik wil de iDeal naam graag aanpassen naar: Abstania

mijn shopify-id: Kustom-gaming.myshopify.com

 

ik hoor graag van je!

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Bascram,

 

Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad een ticket van één van mijn Engelstalige collega's naar het team dat dit moet aanpassen. Ik ga hier even voor u achteraan, en zal u uiterlijk morgen ochtend even laten weten wat hiervan de status is.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Bascram,

 

Het blijkt dat de afdeling dat je ticket in behandeling heeft een flinke achterstand heeft op dit moment door de Pandemic, hierdoor kunnen ze mij niet een update geven wanneer je naam wordt aangepast, ik begrijp dat dit niet echt helpt, maar ik kan je verzekeren dat het uit staat bij de correcte team. Zodra er een update is kom ik direct bij je terug. 

 

Kan ik je met nog iets anders helpen? Als je aanvullende informatie nodig hebt met betrekking tot verschillende aspecten van je bedrijf, zoals SEO, marketing, UX en meer, laat het me weten, dan deel ik deze graag met je! Ik sta achter je, want we zien graag dat onze handelaren het goed doen en slagen.

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisors

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

FAMbyCandice
Bezoeker
2 0 0

Goeie morgen,

 

Ik zou graag mijn shopify websitenaam aanpassen (www. ... .com) Hoe doe ik dit?

Groetjes,