annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ideal

Ismail-Ivanov
Nieuw lid
3 0 0
Hi Maxime,

Ik heb hetzelfde probleem als Jochem, alleen ben ik bij het opzetten van mijn shopify payments vergeten mijn KVK nummer in te voeren.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet.
0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
377 47 33

Hoi @Ismail-Ivanov (en eventuele andere verkopers met deze ervaring!),

De beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. :)

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
Lucanmondmasker
Nieuw lid
1 0 0

Hoi hallo, ja ik heb dus het zelfde probleem ik wil me kvk toevoegen alleen dat kan niet?? hoe moet ik dit oplossen.... 

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
377 47 33

Hoi @Lucanmondmasker,

Maxime hier weer. 

De beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen het direct contact opnemen met onze ondersteuning. Hiermee kunnen we meteen al je instellingen nakijken om er zeker van te zijn dat er niets ontbreekt, en je betalingen kunt accepteren via al je gekozen betaalmogelijkheden. Het is een goed idee om ervoor te zorgen dat je contact opneemt via een e-mailadres dat is verbonden aan je winkel, zodat we het account kunnen bekijken. :)

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
Roell
Toerist
6 0 0

Hallo,

Hier het zelfde probleem met de webshop van liliverde. Hij staat al aantal weken te wachten op afhandeling. Klanten kunnen niet via ideal betalen.

Graag ook hulp hier.

Gr Roell

0 Vind-ik-leuks