FROM CACHE - nl_header

Leeftijd Pop-up installeren

Husein
Bezoeker
1 0 0

Beste,

 

Ik wil graag een leeftijd pop-up/berichtmelding pop up creeren wanneer de mensen op mijn website komen.

Ze moeten als eerst een pop up direct krijgen waarmee die moet bevestigen dat die boven de 18 jaar oud is.

Weet iemand hoe ik dit kan installeren?

 

Alvast bedankt!

 

Husein Al Hilou

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Husein ,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Er zijn een paar manieren waarop we dit voor elkaar kunnen krijgen. De eerste is met een beetje codering, en je kunt de stappen voor het toevoegen van de pop-up vinden in Deze handleiding. Dit is een geavanceerde zelfstudie, dus wij zullen hierbij niet kunnen assisteren. 

 

Als je niet comfortabel bent met codering, is er ook een alternatieve oplossing waarvoor je kunt kiezen. Namelijk het gebruiken van Een app uit onze App Store. Er zijn een aantal gratis en betaalde apps beschikbaar, dus ik zou aanraden om te kijken welke app de functies heeft die het beste past bij jouw bedrijf en doelen. 

 

Als je een betaalde app ziet die je interesseert, kun je gebruik maken van de proefperiode. Als de app niet voldoet aan je behoeftes, kun je de app verwijderen voor het eind van de proefperiode om ervoor te zorgen dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Ook goed om te weten is dat de app ondersteuning het beste contactpunt is voor vragen over de app zelf, en je kunt contact met hun opnemen via de app-pagina (en vaak ook binnen de app zelf). 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog