FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Looking for a good fulfilment company in Holland

joanaarts
Bezoeker
2 0 0

Wij gaan een nieuwe site opzetten voor de Europese markt en zijn opzoek naar een goede fulfilment partij. Heeft iemand ervaring daarmee?  alle info is wenselijk.  Bij voorbaat dank

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Joanna, 

 

Excuses voor enige verwarring. Het kiezen van een fulfilment bedrijf kan best eenvoudig zijn, maar is ook afhankelijk van jullie behoeftes als bedrijf. Bijvoorbeeld, naar welke landen jullie verzenden, de grootte en het gewicht van de producten, enz. Ik heb hier Een artikel van onze partners code.nl met een aantal handige tips voor het kiezen van het juiste fulfilment bedrijf . 

 

Naast Active Ants, die worden genoemd in dat artikel, heb ik ook nog een paar opties kunnen vinden:

 

Dit zijn externe partijen, dus mijn kennis over de service die ze bieden is iets beperkt. Ik zou aanraden om contact op te nemen met de behoeftes van jullie bedrijf, dan hoop ik dat je dit in een mum van tijd hebt geregeld!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @joanaarts ,

 

Maxime hier van Shopify, wat spannend dat jullie hiermee aan de slag gaan!

 

Watvoor winkel hoop je te starten? Als het gaat om dropshipping, zijn er meerdere apps te vinden op de Shopify App Store om hierbij te helpen. Oberlo en Sprocket zijn marktplaatsen die je (via hun applicaties) kunt gebruiken om producten te vinden van allerlei leveranciers. Sprocket is een erg populaire keuze, omdat deze goed werkt voor winkeliers in Europa. 

 

Er zijn ook een hoog aantal hulpmiddelen om ondernemers te helpen bij het lanceren en groeien van een dropshipping bedrijf. We hebben in Shopify Academy bijvoorbeeld de cursus Dropshipping 101. Oberlo hebben ook hun Eigen Gids om mee te beginnen. Oberlo stuurt na aanmelding regelmatig emails met inzichten en tips over het groeien van een dropshipping bedrijf, wat ik zelf best nuttig en interessant vind.

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

joanaarts
Bezoeker
2 0 0
Dag Maxime,

Je hebt wat moeite met lezen geloof ik ik zoek een fulfilment partij het platform hebben we al gekozen.
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Joanna, 

 

Excuses voor enige verwarring. Het kiezen van een fulfilment bedrijf kan best eenvoudig zijn, maar is ook afhankelijk van jullie behoeftes als bedrijf. Bijvoorbeeld, naar welke landen jullie verzenden, de grootte en het gewicht van de producten, enz. Ik heb hier Een artikel van onze partners code.nl met een aantal handige tips voor het kiezen van het juiste fulfilment bedrijf . 

 

Naast Active Ants, die worden genoemd in dat artikel, heb ik ook nog een paar opties kunnen vinden:

 

Dit zijn externe partijen, dus mijn kennis over de service die ze bieden is iets beperkt. Ik zou aanraden om contact op te nemen met de behoeftes van jullie bedrijf, dan hoop ik dat je dit in een mum van tijd hebt geregeld!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog