FROM CACHE - nl_header

Niet uitbetaald

WKAM
Bezoeker
1 0 0

Hi!

Normaal gesproken krijg ik elke maandag uitbetaald. 
Helaas is dit deze week niet gebeurd, en blijft mijn huidige saldo oplopen, wordt niet stopgezet, en alle uitbetalingen staan op 'Pending'.

Weet iemand wat de reden kan zijn waarom ik niet word uitbetaald?

 

3 ANTWOORDEN 3

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @WKAM,

 

Iris hier van Shopify Support. Ik begrijp uw situatie volkomen, het is niet fijn als je op een uitbetaling rekent en deze vervolgens niet op het verwachte tijd krijgt. Ik kan je geruststellen dat dit waarschijnlijk een standaard proces is. Dit staat hier in onze help document beschreven: Shopify Payments - Veelgestelde vragen.

Een andere reden kan zijn waarom er een vertraging was dat je misschien je accountgegevens hebt gewijzigd. Hierna moet deze weer worden geverifieerd, wat inhoud dat je normale uitbetalingsschema tijdelijk even in de wacht staat in je account. Hierna zullen ze weer uitbetalen.

 

Als dit nog steeds het geval is, dan kan ik dit even voor je navragen bij onze financiële afdeling, stuur mij je Shopify domein en dan vraag ik dit graag voor je.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Dermacosmetic
Bezoeker
1 0 0

ik krijg nog steeds niets uitbetaalt. Er staat nog altijd in behandeling. Terwijl ik de betaling op iedere week heb staan

Peter
Shopify Staff
86 33 21

Hi Dermacosmetic, 

 

dank u wel voor uw bericht. Peter hier van Shopify Support. Omdat dit een publiekelijk forum is, heb ik niet de autorisatie om naar uw winkel te kijken. Wat ik even zou adviseren is om via de chat of een ticket deze vraag bij ons support team neer te leggen. U kunt dit doen door naar deze link naar het Helpcentrum te gaan, in te loggen, en daar de stappen te volgen en te kiezen voor "Chat" of "Ticket", niet "Nederlandse Community" (daarmee komt u hier terecht). 

Mijn collega's of ik zullen u daar beter bij kunnen staan met verdere informatie. 

 

Met warme groet,

Peter | Shopify Support Advisor

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog