FROM CACHE - nl_header

Nu mogelijk om abonnement te betalen met Paypal!

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

LS!

 

Goed nieuws! Het is vanaf nu ook mogelijk om het Shopify-abonnement te betalen met Paypal! 🙂

 

Dit is hoe dit er uit ziet in de "Billing"/ "Facturatie" sectie:

27-09-uxocq-7if5s

 

En zo ziet het er uit bij de abonnementsbevestiging:

 

27-09-nhz1o-tx3n7

 

Vragen over betalen met Paypal kun je hieronder stellen.

 

Dit is functionaliteit waar veel Nederlandse ondernemers lang naar uit hebben gekeken, dus ik ben erg blij om te kunnen zeggen dat dit nu mogelijk is 🙂

 

Met vriendelijke groet,

 

Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

5 ANTWOORDEN 5

floris
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag,

Ik heb dus geprobeerd om een abonnement te kopen met paypal maar hij geeft aan dat ik een creditcard moet toevoegen? terwijl ik genoeg geld op mijn rekening heb, was het hele idee van paypal factuur betalen niet dat we geen creditcard meer hoefde te gebruiken?

bron: https://www.shopify.nl/blog/shopify-factuur-betalen-met-paypal

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @floris 

 

Vincent hier van Shopify!

 

We hebben bij een aantal klanten iets vergelijkbaars gezien, dit heeft te maken met de instellingen van de Paypal-account. Het probleem is meestal dat de Paypal-account nog niet geverifieerd is; zodra de Paypal-account geverifieerd wordt lost dit in veel gevallen het probleem op.

 

Als de account al geverifieerd is of dit het probleem niet oplost, zou ik je willen aanraden om contact op te nemen met de support van Paypal; zij kunnen de instellingen van de Paypal-account controleren en aangeven wat er aangepast moet worden aan de account.

 

Betalen via Paypal is inderdaad ingevoerd om het mogelijk te maken om te betalen zonder creditcard, en zodra de instellingen van de Paypal-account kloppen kan dat inderdaad gedaan worden 🙂

 

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt!

 

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

Diquan
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

 

 

ik zit met het zelfde probleem kan iemand mij helpen probeer het al dagen lang en mij Paypal is gewoon geverifieerd of is er iets wat ik nog moet doen wat ik niet weet ? 

 

 

gr

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Je PayPal account moet een zakelijk account zijn.

Je kunt een nieuw Business account aanmaken of je particuliere account upgraden.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

Ardyy
Bezoeker
1 0 0

Wat voor bedrijfsaccount moet je hebben?  Bijv: (particulier, eenmanszaak, naamloze vennootschap) etc.