annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nu mogelijk om abonnement te betalen met Paypal!

Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
35 2 3

LS!

Goed nieuws! Het is vanaf nu ook mogelijk om het Shopify-abonnement te betalen met Paypal! :)

Dit is hoe dit er uit ziet in de "Billing"/ "Facturatie" sectie:

27-09-uxocq-7if5s

En zo ziet het er uit bij de abonnementsbevestiging:

27-09-nhz1o-tx3n7

Vragen over betalen met Paypal kun je hieronder stellen.

Dit is functionaliteit waar veel Nederlandse ondernemers lang naar uit hebben gekeken, dus ik ben erg blij om te kunnen zeggen dat dit nu mogelijk is :)

Met vriendelijke groet,

Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

0 Likes
Nieuw lid
1 0 0

Goedemiddag,

Ik heb dus geprobeerd om een abonnement te kopen met paypal maar hij geeft aan dat ik een creditcard moet toevoegen? terwijl ik genoeg geld op mijn rekening heb, was het hele idee van paypal factuur betalen niet dat we geen creditcard meer hoefde te gebruiken?

bron: https://www.shopify.nl/blog/shopify-factuur-betalen-met-paypal

0 Likes
Shopify Staff
Shopify Staff
35 2 3

Hallo @floris 

Vincent hier van Shopify!

We hebben bij een aantal klanten iets vergelijkbaars gezien, dit heeft te maken met de instellingen van de Paypal-account. Het probleem is meestal dat de Paypal-account nog niet geverifieerd is; zodra de Paypal-account geverifieerd wordt lost dit in veel gevallen het probleem op.

Als de account al geverifieerd is of dit het probleem niet oplost, zou ik je willen aanraden om contact op te nemen met de support van Paypal; zij kunnen de instellingen van de Paypal-account controleren en aangeven wat er aangepast moet worden aan de account.

Betalen via Paypal is inderdaad ingevoerd om het mogelijk te maken om te betalen zonder creditcard, en zodra de instellingen van de Paypal-account kloppen kan dat inderdaad gedaan worden :)

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt!

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

0 Likes