annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Openingstijden toevoegen / linken aan bestellen

USAGoods
Nieuw lid
1 0 0

Dag allemaal,

Ik ben een bezorgingsservice begonnen. De openingstijden zijn vanaf 18:00 - 00:00. Alleen ik merk dat er een mogelijkheid is om ook buiten die tijden te gaan bestellen en te betalen. 

Kan ik hiervoor een manier vinden om de klanten te beperken een bezorgtijd te kiezen? Of hoe kan ik dit anders oplossen?

Met vriendelijke groet,

USA Goods

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
357 46 32

Hoi @USAGoods,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik zou aanraden om deze instructies in te voeren bij Bezorginformatie, en als je je zorgen maakt dat het niet duidelijk genoeg is, kun je deze informatie ook Toevoegen aan een banner op je webshop. 

Je kunt je openingstijden toevoegen aan je thuispagina in de vorm van een Pagina. Tenslotte kun je deze informatie nogmaals verduidelijken in de E-mailmeldingen voor lokale bezorging.

Hoewel er geen manier is om een beperking op de checkout te zetten, heb ik hier enkele ideeën die misschien een passende oplossing kunnen bieden: 

• Je kunt je Wachtwoordpagina aanpassen om je openingstijden te vermelden, en bezoekers te laten weten wanneer ze kunnen bestellen. Je zult de wachtwoordpagina wel handmatig moeten in- en uitschakelen. 
  • Je kunt een Shopify Expert inhuren om een aangepaste oplossing te laten bouwen. Deze Experts hebben een goede kennis van codering, dus ik denk dat ze hier wel een oplossing voor zouden kunnen maken.

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks