annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelet met Spoofing mail

FilipC
Toerist
7 0 1
Ik kreeg deze avond een spoofing mail dat mijn shop geblokkeerd zou worden door 3 mislukte pogingen om m’n factuur te betalen...het e-mail adres is echter noreply@shoifyfe.com met de vraag om betalingsinfo te updaten, deze link leidt je naar https://mirandamyles.com.au/wp-admin/js/ - opgelet!!!!!! Bij deze wil ik iedereen waarschuwen en Shopify vragen actie te ondernemen!!!
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
296 45 31

Hoi @FilipC,

Maxime hier van Shopify!

Misschien een leetje laat, maar ik wilde je graag even bedanken voor dit bericht! Dit is een van de geweldige toepassingen van de Community. :)

Ik wil ook graag dit moment gebruiken om enkele stappen te delen die Shopify gebruikers kunnen nemen wanneer ze vermoeden dat ze een phishing email hebben ontvangen:

1. Bij de meeste providers is het mogelijk om emails te markeren als phishing via de opties.

2. Ontvangers kunnen de email ook doorsturen naar safety@shopify.com. In dit geval is het een goed idee om het originele e-mailonderwerp mee te sturen. Hierdoor kan ons Security-team phishing-campagnes efficiënter groeperen.

3. Het is ook mogelijk om een Google Safe Browsing melding te maken.

Nogmaals bedankt Filip! Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks