annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs van een product niet tonen

netteg
Nieuw lid
2 0 1

Goedemiddag!

ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het bericht op de juiste plek post. Ik heb een vraag. 

Ik wil de prijs van een product in mijn shop niet laten zien. Het heeft er mee te maken dat ik de app 100+ variants & product options gebruik, waarbij ik gebruik maak van image swatches die het product zelf zijn (technisch verhaal, maar meest klantvriendelijk). Het nadeel hier van is wel dat bij de checkout klanten én hun 'hoofdproduct' moeten afrekenen én alle image swatches (producten) die ze hebben aangeklikt. Zo betalen ze dus altijd 1 product te veel. 

Mijn gedachte is dat wanneer ik de prijs van het hoofdproduct op -0 euro- zet, de klant bij de checkout alleen de image swatches die zijn aangeklikt hoeft te betalen. Nadeel is alleen dat de klant hierdoor gevoel heeft misleid te worden vanwege de 0 euro prijs. Deze wil ik dus liever niet tonen.

Is dit een optie? Zijn er evt. nog alternatieven? (ik heb al een automatische kortingscode geprobeerd, maar die werkt weer niet met de app die ik gebruik)

Grt,

Chiel 

0 Vind-ik-leuks
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
362 46 32

Hoi @netteg,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik wil je graag op weg helpen naar de juiste oplossing voor jouw online winkel, maar om dit te doen wil ik er graag eerst zeker van zijn dat ik je bedrijf goed begrijp. Zou je me wat meer kunnen vertellen over de reden dat je de swatches gebruikt? 

Als alternatieve oplossing, wat dacht je van een basisprijs voor het product zelf, met extra kosten op de individuele swatches (waar van toepassing)? Als je wilt kun je je URL voor je winkel met mij delen, dan neem ik even een kijkje en denk ik verder met je mee. 

Ik ben de komende dagen wel vrij, dus als je graag snel een oplossing wilt raad ik aan om contact op te nemen met onze Engelstalige ondersteuning via live chat.

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks
netteg
Nieuw lid
2 0 1
He!

In de tussentijd is het probleem opgelost, door jullie team!

Grt
Chiel