FROM CACHE - nl_header

Printen vanuit de app

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Hoe kan ik een bestelling of pakbon printen vanuit de app?

Via de website is dat niet zo moeilijk, daar is die optie duidelijk aanwezig. Maar ik werk in de winkel veel met mijn mobiel en tablet en daar kan ik de optie printen/afdrukken niet vinden in een geplaatste bestelling.

Heeft iemand een oplossing?

Dank alvast

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @JGHendriks,

Maxime hier weer bij Shopify!

Is dit al opgelost? Om te beginnen zou ik even nakijken dat je de meest recente versie van de app hebt. Via het menu kun je de bevestiging van de bestelling bekijken, maar als je het liefst facturen en/of pakbonnen zou willen printen/mailen, dan zou ik persoonlijk aanraden om hiervoor een app toe te voegen aan je winkel. 

  • Je kunt bijvoorbeeld de gratis Order Printer app van Shopify proberen. Hiermee kun je gemakkelijk facturen printen voor één of meerdere bestellingen. Ook is het mogelijk om via HTML en Liquid je eigen merk/branding te incorporeren. Voor meer informatie over de functionaliteit van deze app in de Shopify Admin, kun je Ons Hulpdocument Erover lezen.

  • Als je vanuit meerdere sjablonen wilt kiezen voor je Order Printer facturen, kun je in combinatie hiermee Order Printer Templates gebruiken. Hier kun je verschillende templates uitproberen, en dan met eenmalige betaling een factuurtemplate kopen voor jouw winkel. Deze facturen kunnen worden aangepast zonder kennis van programmering, en Nederlandstalige facturen worden ook ondersteund.

  • Als je liever een app van een derde partij gebruikt, zou ik aanraden om Sufio te overwegen. Dit is een betaalde app met verschillende functies, en abonnementen om uit te kiezen. Met Sufio kun je automatisch facturen e-mailen naar klanten, en deze app integreert ook met meerdere andere apps.

Er staan ook andere opties op de Shopify Appwinkel, als je meer apps wilt vergelijken om de juiste oplossing te vinden. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog