annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met productbeschrijvingen - Veel witregels

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn beschrijving juist te copy pasten vanuit wordt. Telkens wanneer ik H2 maak ontstaan er boven en onder immens veel witregels. Oplossen met html lukte mij niet zo goed dus ik hoop dat iemand verder kan helpenSchermafbeelding 2020-04-30 om 19.02.25.png

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
154 25 15

Hallo @Artur20,

Maxime hier van Shopify!

Als je gebruik maakt van een Shopify thema, zal ik graag een kijkje voor je nemen om dit te onderzoeken! Zou ik je hiervoor kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik jullie thema kan zien, kan ik de oorzaak van het te vele witruimte beter onderzoeken. Is het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen. Als het goed is kan ik onze thema-afdeling vragen of dit iets is dat ze kunnen oplossen met gebruik van je gratis design-tijd van 60 minuten. Ik kan niet garanderen dat dit iets is dat ze kunnen oplossen, maar de kans lijkt mij behoorlijk groot. 

Als je gebruik maakt van een thema dat is ontworpen door een derde partij, raad ik aan om contact op te nemen met de ontwikkelaars hierover. In het geval dat dit geen fout is in het thema, maar iets wat moet worden aangepast aan het ontwerp, raad ik aan om een Shopify Expert in te huren. Codering van een derde partij is namelijk niet iets wat binnen Ons Ontwerpbeleid valt, maar zeker iets waarbij een Shopify Expert kan helpen. 

Alvast bedankt, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes