FROM LOAD - nl_header
Opgelost

Registratie Instagram Shopping

Glenn80
Toerist
4 1 0

De registratie voor de Instagram Shopping is reeds geactiveerd sinds 06.04.2020, tot heden nog geen reactie van Instagram betreffende beoordeling? Iemand ervaring mee waarom het zolang duurt of iemand contactgegevens van Instagram om eens te bellen hierover?

 

Vriendelijke groeten,

Glenn.

Beauty in Balance

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Glenn80
Toerist
4 1 0

Geslaagd.

Of dit mijn probleem heeft opgelost? Ja en neen, contact gehad met Facebook maar probleem niet opgelost, over sommige producten doen ze moeilijk en over andere dan weer niet? Ken collega's waar producten wel gepromoot worden en zelfde product bij ons dan weer niet? Ik snap het niet goed! 

Wel lastig dat we niet alle producten kunnen linken want is juist daarvoor dat we met Shopify wilden werken.

 

Groeten,

Glenn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Glenn80,

 

Het kan een paar uur tot een paar dagen duren, en in sommige gevallen tot 2 weken voordat Instagram je account beoordeelt en goedkeurt voor productmarkering. Als je na een paar weken niets van Instagram hebt gehoord, neem dan contact op met Facebook en kijk wat de vertraging is.
 
Als je bent geweigerd na het opnieuw verbinden van Instagram, zullen sommige verkopers nog steeds het scherm 'Niet goedgekeurd' zien. Als dit voor jou het geval is, moet je rechtstreeks contact opnemen met Facebook voor hulp. Soms wordt Instagram niet correct gereset en blijft het op dit scherm staan, zelfs nadat je alle juiste stappen hebt voltooid die je moet nemen om goedgekeurd te worden.
 
Facebook heeft geweldige klantenondersteuning. Ik raad aan om contact op te nemen met ondersteuning via hun Messenger-chatservice. U kunt hier contact opnemen met Facebook-ondersteuning via Messenger.
 
Scroll gewoon naar het midden van de pagina en je vindt Chat Support:
 
get-help-via-facebook-live-chat-800
 
Ik hoop dat u hiermee snel wordt goedgekeurd.
 
Met vriendelijke groet, Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Glenn80
Toerist
4 1 0

Geslaagd.

Of dit mijn probleem heeft opgelost? Ja en neen, contact gehad met Facebook maar probleem niet opgelost, over sommige producten doen ze moeilijk en over andere dan weer niet? Ken collega's waar producten wel gepromoot worden en zelfde product bij ons dan weer niet? Ik snap het niet goed! 

Wel lastig dat we niet alle producten kunnen linken want is juist daarvoor dat we met Shopify wilden werken.

 

Groeten,

Glenn.