annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spaarkaart systeem?

YoushiSushi
Nieuw lid
1 0 0

Hoi,

Ik heb een vraag. Weet toevallig iemand een goede app/mogelijkheid binnen shopify om loyaliteit met je klanten op te bouwen? Bv. een spaarsysteem of zoiets?

Alvast bedankt!

0 Vind-ik-leuks
IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
178 12 21

Groet @YoushiSushi,

Iris hier van Shopify. Ik help jullie graag met wat ideetjes voor een spaarkaart systeem.

Had je toevallig al mijn community post: Kortingen 101 gezien, dat hier wat meer informatie over geeft, hier staan bijvoorbeeld ook een paar tips in bij het niet gebruiken van een app.

Apps die dit automatiseren

Hier enkele apps die je kunnen helpen met een spaarkaart systeem, bijvoorbeeld de app: Growave ‑ Reviews, Loyalty ++ of de app Smile: Rewards & Loyalty en Free Gifts by Secomap.

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel. Vergeet niet om de app weer te verwijderen als deze geen goeie fit is, anders kunnen er later kosten hiervoor zijn.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kun je ook zelf even hier kijken: Shopify App store.

Hier ook een filmpje dat je laat zien hoe de App Store werkt, hoe je de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakelen, en zie ook het hulp document: Ondersteuning krijgen voor apps bij vragen hierover.

Experts inhuren om dit te coderen

Wil je graag dat iemand anders nog even naar je vraag kijkt voordat je voor een (betaalde met terugkerende kosten) app kiest? Op de Shopify Expert Marketplace kun je ervaren Shopify *agencies* en freelancers vinden die je kunt inhuren om naar je webshop te kijken en je te helpen met alle aspecten ervan. Zie het help document: Huur nu een expert in.

Als je een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, ben je niet verplicht om een expert in te huren. Je bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of je met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr.

Hopelijk zit hier een optie voor je tussen, en laat me maar weten hoe deze actie uitpakt, ik ben erg benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks