annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verificatiedocument indienen

Highlighted
Nieuw lid
2 0 0

Ik krijg van Shopify steeds de melding dat mijn identiteit gecontroleerd moet worden, anders worden onze uitbetalingen via Shopify Payments op hold gezet. De volledige melding: 'De naam op het identiteitsbewijs met foto komt niet overeen met de naam van de accounteigenaar.' Shopify verwacht dat mijn roepnaam op mijn paspoort of rijbewijs staat, maar dat is niet zo. Wat kan ik hieraan doen?

0 Likes
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
114 21 9

Hoi @Vloerkleed,

Maxime hier van Shopify!

Als je paspoort niet wordt geaccepteerd omdat de naam in de Shopify Admin niet overeenkomt met de naam op je paspoort, zou ik aanraden om eerst je naam aan te passen binnen je Shopify accountinstellingen. Je kunt dit doen door te navigeren naar: Settings > Account > [klik op de naam van de accounteigenaar].

Als het hierna nog steeds niet lukt om je identiteit te verifiëren, zal ik even een kijkje moeten nemen naar je account. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik het even navragen met de betrokken afdeling en je rechtstreeks een mail sturen.

Groeten, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Likes