FROM LOAD - nl_header

Verificatiedocument indienen

Vloerkleed
Bezoeker
2 0 0

Ik krijg van Shopify steeds de melding dat mijn identiteit gecontroleerd moet worden, anders worden onze uitbetalingen via Shopify Payments op hold gezet. De volledige melding: 'De naam op het identiteitsbewijs met foto komt niet overeen met de naam van de accounteigenaar.' Shopify verwacht dat mijn roepnaam op mijn paspoort of rijbewijs staat, maar dat is niet zo. Wat kan ik hieraan doen?

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Vloerkleed,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Als je paspoort niet wordt geaccepteerd omdat de naam in de Shopify Admin niet overeenkomt met de naam op je paspoort, zou ik aanraden om eerst je naam aan te passen binnen je Shopify accountinstellingen. Je kunt dit doen door te navigeren naar: Settings > Account > [klik op de naam van de accounteigenaar].

 

Als het hierna nog steeds niet lukt om je identiteit te verifiëren, zal ik even een kijkje moeten nemen naar je account. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik het even navragen met de betrokken afdeling en je rechtstreeks een mail sturen.

 

Groeten, 

 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Apos58
Bezoeker
1 0 0

Ik heb het zelf de probleem. Ik wil dus mijn account online gooien waar ik dagen mee bezig ben geweest. Maar ik heb geen rijbewijs of papieren om door te sturen naar shopify! Wat moet ik doen??

GrowSome
Bezoeker
1 0 0

Hoi Maxime,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn naam heb ik ook al aangepast. Wat kan ik nu nog doen?

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @GrowSome en @Apos58,

Omdat het verificatieproces account-specifiek is, zou ik aanraden om direct Contact op te nemen met onze ondersteuning. Dit geeft ons de mogelijkheid om je account te onderzoeken, en aan de betrokken afdeling te vragen wat er precies nodig is. Op deze manier kunnen we je wat meer inzicht geven in wat er vereist is van onze bankpartners om je account te verifiëren en je betalingen vrij te geven.

Wanneer Shopify-gebruikers dringende of account-specifieke vragen hebben, is de meest efficiënte manier om een antwoord te krijgen het contact opnemen met onze ondersteuning. Bij onze Engelstalige ondersteuning hebben we zelfs live-chat!

Groeten, 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog