annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar kan ik een invoice downloaden

Highlighted
Nieuw lid
1 0 0

Dutch below

A customer just emailed me asking if I can send the invoice to an alternative email adres. However, I cannot find the option on the order page to download the invoice. Does anyone know a trick on how to get the invoice please?

---------------------------------

Een klant heeft me gemaild met de vraag of ik een invoice kan sturen naar een alternatieve email adres.

Ik zie echter nergens een knop bij de order page staan voor het downloaden van de invoice. Ik kan alleen iets uitprinten, maar daar heb ik niks aan. Ben nu ook niet in de gelegenheid om het uit te kunnen printen dus ik kan het dan ook niet even uitprinten en scannen. Heeft iemand hier advies voor?

0 Vind-ik-leuks
Highlighted
Shopify Staff
Shopify Staff
157 25 15

Hoi @ArifD ,

Maxime hier bij Shopify!

Je kunt vanuit een bestellingspagina het overzicht voor de bestelling printen, maar dit bevat misschien niet al de informatie die de klant nodig heeft voor een factuur. Daarom hebben we hier meerdere opties in onze App Store om ondernemers de mogelijkheid te geven om op maat gemaakte facturen te maken.

• De gratis Order Printer app van Shopify laat je gemakkelijk facturen printen voor één of meerdere bestellingen. Ook is het mogelijk om via HTML en Liquid je eigen merk/branding toe te voegen. Voor meer informatie over de functionaliteit van deze app in de Shopify Admin, kun je ons Order Printer Hulpdocument bekijken.
  • Als je vanuit meerdere sjablonen voor Order Printer facturen wilt kiezen, kun je ook Order Printer Templates proberen. Hier kun je verschillende templates uitproberen, en dan met eenmalige betaling een factuurtemplate kopen voor jouw winkel. Deze facturen kunnen worden aangepast zonder kennis van programmering, en Nederlandstalige facturen worden ook ondersteund. :)
  • Als je liever een app van een derde partij gebruikt, zou ik aanraden om Sufio te overwegen. Dit is een betaalde app met verschillende functies en abonnementen om uit te kiezen. Met Sufio kun je automatisch facturen e-mailen naar klanten, en deze app integreert ook met meerdere andere apps.

Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je doelen past, zorg er alstublieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen. App ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kunt dit vinden door te navigeren naar de app pagina in de App Store.

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks