FROM CACHE - nl_header
Opgelost

alternatief voor shopify?

YoniStevens
Nieuw lid
8 0 0

Twee weken geleden begonnen met m'n shop te ontwerpen, en het is nog steeds niet allemaal in orde. Die gratis twee weken, dag jan....

 

Welke alternatieven zijn aan te raden, aub? En dan heb ik het niet over maandelijkse kostprijs, maar over ondersteuning op normale manier, in "menselijke" taal - geen copy/paste antwoorden die ik in FAQ kan vinden.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @YoniStevens!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je een wat negatieve ervaring hebt gehad gedurende je proefperiode. Ook lees ik dat je nog wat vragen hebt waar je graag wat 'persoonlijker' ondersteuning bij wilt ontvangen. Wist je dat Shopify ook een ondersteuningsteam heeft? Wij bieden in het Nederlands ondersteuning via e-mail aan, en als je liever "live" wordt geholpen dan kan je ook door één van mijn Engelstalige collega's via een chat worden geholpen. 

We horen graag van je terug als we je nog ergens mee kunnen helpen, Jan!

Groeten, Jay

 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @YoniStevens!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je een wat negatieve ervaring hebt gehad gedurende je proefperiode. Ook lees ik dat je nog wat vragen hebt waar je graag wat 'persoonlijker' ondersteuning bij wilt ontvangen. Wist je dat Shopify ook een ondersteuningsteam heeft? Wij bieden in het Nederlands ondersteuning via e-mail aan, en als je liever "live" wordt geholpen dan kan je ook door één van mijn Engelstalige collega's via een chat worden geholpen. 

We horen graag van je terug als we je nog ergens mee kunnen helpen, Jan!

Groeten, Jay

 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog